Big Boss Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Waar vind ik de Newschopper? Waar, o waar. Reageren
Giorgo Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Ik wou al zeggen check Walktrough maar hij staat er niet in ik denk dat je hem nergens kunt vinden hij vliegt alleen rond je als je 4sterren hebt.of hij staat op een nieuwsgbouw ge^parkeerd. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Je gaat naar LV Airport op de map zie je een racevlag icoon daar moet je heen als je daar bent ga in de rode marker staan en kies de volgende race: Whirly Bird Waypoint vlieg daarna da helikopter naar je garage in veardant meadows en je hebt hem Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Aha, ga ik dat eens proberen. Bedankt voor de info! Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Je gaat naar LV Airport op de map zie je een racevlag icoon daar moet je heen als je daar bent ga in de rode marker staan en kies de volgende race: Whirly Bird Waypoint vlieg daarna da helikopter naar je garage in veardant meadows en je hebt hem Hetzelfde voor de Hunter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.