Coeluh Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Ik had ergens gelezen dat van die gasten de mount chiliat opgingen met een trucker, tank en vanalles:S? doen ze dat dan tegelijk of hoe zit dat? Heb van alles gebropeerd , maa rhoe doe je zoiets? Reageren
Synchro Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Er is een pad naar boven .. Op een missie weet je waar het begint.. Het si de eerste missie van San Fierro. Dat pad begint bij een race , Sorry heb geen map bij de hand. :$ Reageren
Giorgo Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Op de ps2-versie kan je dit doen met 2player mode de andere duwt de truck er gewoon op mar als je voorzichtig rijdt lukt het wel er zijn nl. versch. routes voor op de Mt. te komen dus. Reageren
Coeluh Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Jah ik ken dat pad, maar hoe kan je op de pc met meerdere voeruitgen naar boven, had wel eerst met zon trein van tow trucks gedaan:P Reageren
Jowx Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Jah ik ken dat pad, maar hoe kan je op de pc met meerdere voeruitgen naar boven, had wel eerst met zon trein van tow trucks gedaan:P Door middel van een Tanker of Roadtrain aan een trailer vast te koppellen. jowx Reageren
Gunslinger Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Dat wordt gedaan met de 2 Player Mode op de PS2. Aangezien er in de PC versie geen 2 Player Mode zit kan je dit niet doen. EDIT: Zoals jowx zegt; Je kan op de PC versie wel een treintje maken met een Tanker of Roadtrain. Bewerkt: 9 september 2005 door Gunslinger Reageren
Jowx Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Dat wordt gedaan met de 2 Player Mode op de PS2. Aangezien er in de PC versie geen 2 Player Mode zit kan je dit niet doen. Je kan het op de PC wel halen, maar het is moeilijker. Dat maakt de uitdaging juist zo leuk :'D jowx Reageren
Coeluh Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Dat wordt gedaan met de 2 Player Mode op de PS2. Aangezien er in de PC versie geen 2 Player Mode zit kan je dit niet doen. Je kan het op de PC wel halen, maar het is moeilijker. Dat maakt de uitdaging juist zo leuk :'D jowx Hoe doe je dat dan op de pc? ze gewoon duwen das egt te moeilijk Reageren
Gunslinger Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 @ jowx: Ik bedoel dat je 't niet met de 2 Player Mode kan doen. Reageren
Jowx Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Dat wordt gedaan met de 2 Player Mode op de PS2. Aangezien er in de PC versie geen 2 Player Mode zit kan je dit niet doen. Je kan het op de PC wel halen, maar het is moeilijker. Dat maakt de uitdaging juist zo leuk :'D jowx Hoe doe je dat dan op de pc? ze gewoon duwen das egt te moeilijk Lol, nee -> erin gaan zitten en naar boven rijden, op zich is dat niet zo heel erg moelijk als je de juiste weg weet, ik heb het vaak gehaald in m'n eentje. jowx @ Gunslinger: ok mijn fout sorry Bewerkt: 9 september 2005 door jowx Reageren
Coeluh Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 hoe koppel je dan een tank en wat trucks aan elkaar:S? Reageren
Jowx Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) hoe koppel je dan een tank en wat trucks aan elkaar:S? Door Bijvoorbeeld met een Tanker (klik) tegen een Trailer (klik) aanrijden. In de WalkTrough (KLIK) kan je de locatie's van de andere Trucks en Trailers vinden jowx Bewerkt: 9 september 2005 door jowx Reageren
Gunslinger Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Er zijn 2 soorten voertuigen in SA met een koppelhaak. De tractor en nog 1... Je kan elk landvoertuig ermee meusleuren. Je kan bijvoorbeeld een treintje maken van 10 tractors. EDIT: jowx was me voor. Ik kan hem niet bijhouden. Bewerkt: 9 september 2005 door Gunslinger Reageren
Coeluh Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 maar ik zweer het, het gelezen dat iemand met een TANK, Panzer naar boven was gegaan met een truk fozw, of is dat niet mogelijk? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 maar ik zweer het, het gelezen dat iemand met een TANK, Panzer naar boven was gegaan met een truk fozw, of is dat niet mogelijk? Op de PS2 wel met de 2 Player Mode, op de PC denk ik niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.