Wiepie Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Kan iemand voor onze GTA Burnout mod een eiland maken? dat lukt niemand van ons. We zoeken een niet al te speciaal eiland, gewoon rond, maar het moet iets groter zijn dan dat eiland van GTI. In ieder geval voor de gene die dit wil maken, bedankt. Wiepie. Bewerkt: 9 september 2005 door Wiepie Reageren
MarcN Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Hier heb je een tutorial voor een eiland te maken: http://www.gtamodding.gtagames.nl/home/con....php?article.55 Reageren
Wiepie Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Hier heb je een tutorial voor een eiland te maken:http://www.gtamodding.gtagames.nl/home/con....php?article.55 ja, maar ik krijg problemen met die overgangen en ik kan het toch niet zo mooi als jullie. Wie zou een willen maken? Bewerkt: 9 september 2005 door Wiepie Reageren
Bradley H. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Er is een standaart eiland, deze mag door iedereeen gebruikt worden, kijk eens in dit topic. Bradley's Simple Island Deze is helemaal compleet je hoeft hem aleen maar te mappen. Reageren
Wiepie Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Er is een standaart eiland, deze mag door iedereeen gebruikt worden, kijk eens in dit topic.Bradley's Simple Island Deze is helemaal compleet je hoeft hem aleen maar te mappen. Oke, bedankt, maar hoe groot is deze ten opzichte van die van GTI? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Er is een standaart eiland, deze mag door iedereeen gebruikt worden, kijk eens in dit topic.Bradley's Simple Island Deze is helemaal compleet je hoeft hem aleen maar te mappen. Oke, bedankt, maar hoe groot is deze ten opzichte van die van GTI? Nee, het eiland is niet zo groot als GTI, GTI is namenlijk wel erg reuzachtig, maargoed jij weet ook niet hoe groot GTI ingame is. Ik heb even de moeite genomen een screen te maken van de 2 naast elkaar. Exacte schaal. Reageren
Wiepie Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Er is een standaart eiland, deze mag door iedereeen gebruikt worden, kijk eens in dit topic.Bradley's Simple Island Deze is helemaal compleet je hoeft hem aleen maar te mappen. Oke, bedankt, maar hoe groot is deze ten opzichte van die van GTI? Nee, het eiland is niet zo groot als GTI, GTI is namenlijk wel erg reuzachtig, maargoed jij weet ook niet hoe groot GTI ingame is. Ik heb even de moeite genomen een screen te maken van de 2 naast elkaar. Exacte schaal. Bedankt voor de moeite, maar zou jij niet een eiland willen maken dat ongeveer even groot is als dat van GTI het mag wel wat kleiner en ook de vorm hebben als dit simpel eiland, gewoon dat hij uitgerekt word. Zou dit kunnen? Alvast bedankt. Wiepie. Bewerkt: 9 september 2005 door Wiepie Reageren
Bradley H. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Nee sorry, je zult het met dit eiland moeten doen of zelf een andere maken, Bij het uitekken moet er opnieuw getextuurdt worden etc, en dit is erg veel werk, Er komen wel meerdere eilanden als ik tijd heb Reageren
Wiepie Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Nee sorry, je zult het met dit eiland moeten doen of zelf een andere maken, Bij het uitekken moet er opnieuw getextuurdt worden etc, en dit is erg veel werk, Er komen wel meerdere eilanden als ik tijd heb oke, maar in ieder geval bedankt voor de hulp. Wiepie. Reageren
Damos Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Hoe kan je hem gebruiken met mappen kan dat met 3dsmax? Reageren
Wiepie Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) Hoe kan je hem gebruiken met mappen kan dat met 3dsmax? Deze moet je met moomapper erin plaatsen Bewerkt: 13 september 2005 door Wiepie Reageren
Damos Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 hoe kan je er dan gebouwen opzetten moet je die dan kopieeren Reageren
burpicane Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Hoe kan je hem gebruiken met mappen kan dat met 3dsmax? Deze moet je met moomapper erin plaatsen nee je kan het ook in 3d studio max doen dat heb ik gister allemaal net uitgezocht kijk op gtaforums voor een tutorial en de nodige scripts Reageren
Damos Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 dus je moet gebouwenmaken met 3dsmax en die dan via moomapper er in zetten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.