Jump to content

vraagie

Recommended Posts

Geplaatst:
Rampages doen, Unique Stunts laten zien, Hidden packages vinden, Streetraces voor Sunshine doen :lol:

Do i need to say more!? :lol:

Klopt hellemaal! En ik denk dat als je nog geen hebt gedaan dat dat nog wel ff kan gaan duuren ! :puh::D

Geplaatst:

het is alleen zo stom dat je dan de grootte moet aanpassen, als je dat niet doet krijg je een stuk of 4 A4tjes,.. met op elke een stukje kaart,.... beetje zinloos als ze m nou gewoon op internet van 28,5 bij 18,3 zetten dan heb je de grootte van een A4tje hoef je m niet meer aan te passen of onnodig veel inkt te gebruiken

• 2 weken later...
Geplaatst:
het is alleen zo stom dat je dan de grootte moet aanpassen, als je dat niet doet krijg je een stuk of 4 A4tjes,.. met op elke een stukje kaart,.... beetje zinloos als ze m nou gewoon op internet van 28,5 bij 18,3 zetten dan heb je de grootte van een A4tje hoef je m niet meer aan te passen of onnodig veel inkt te gebruiken

Heb ik ook als je de plattegrond van gtagames wil uitprinte krijg je alleen het linker eiland.

Geplaatst:

Maar krijg je dan echt niks extra's meer ofzow?

Ik kreeg na keep your'e friends close nog heel wat telefoontjes...

Bijv., Cortez, en ik kreeg ook een telefoontje dat je Mercedes kon vinden in Little Haiti ofzo...

Kun je niks meer doen met die telefoontjes?

Geplaatst:

Je kunt even bij je STATS kijken of je alle missies gedaan hebt, mogelijk zijn er nog asset missies die je moet doen. Om de "final missions" te doen hoef te namelijk niet alle assett missions klaar te hebben.

• 2 weken later...
Geplaatst:

jij hebt vast code´s gebruikt want als je keep your friends hebt gedaan dan kan je nog meer missies doen maar als je codes gebruikt niet meer

Geplaatst:

Of er na "keep your friends close"og missies zijn of niet, hangt er alleen vanaf of je voor die tijd alle andere missies al hebt gedaan of niet.

Codes hebben daar NIETS mee te maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...