Radio Es. Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ik heb de n00bmod gedownload in de downloaddatebase en heb hem goed geinstalleerd, hij start goed op maar dan sluit hij opeens af en komt er dit: Ja ik druk dan op niet verzenden en dan sluit hij af als ik hem verzend dan duurt dat een eeuw . Ik wil graag dat hij het doet want hij is erg handig! Alvast bedankt Radio-Espantoso Reageren
Velaro Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Je verzet de originele american.gxt met het noobmod american gxt dan doe je hetzelfde met de main.scm file ik hoop dat je hier wat aan had cya Reageren
Flame^ Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ik heb de n00bmod gedownload in de downloaddatebase en heb hem goed geinstalleerd, hij start goed op maar dan sluit hij opeens af en komt er dit: Ja ik druk dan op niet verzenden en dan sluit hij af als ik hem verzend dan duurt dat een eeuw . Ik wil graag dat hij het doet want hij is erg handig! Alvast bedankt Radio-Espantoso Als ik het goed heb kan je de Noobmode alleen maar gebruiken voor "New Game". Dus wanneer je een savegame load zal het spel crashen. Misschien ligt het daaraan? Anders weet ik het echt niet.. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Als je gewoon de main.scm en de amarican.txd verwisseld en een New Game start kan het niet fout gaan. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 New Game Oh ik had gewoon me geloade file gedaan ja dat was het dus! Laat het topic maar rusten of doe er maar een slotje op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.