eldy Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 hoi ik heb san andreas al vanaf 27 juli en ik heb hem vaak gespeelt . ik heb hem er even vanaf gelhaald en toen wou ik hem er weer op zetten tijdens dat erop zetten heeft mijn broertje op cancel gedrukt . en nu instaleerd ie hem niet meer steets krijg ik een fout kijk maar Reageren
Godrax Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) Die fout hebben veel mensen. Ik had hem ook. Ik zou de dvd aan de leesbare kant eens afwassen met zeep. Als het dan niet lukt moet je er maar 1 lenen van een vriend en via zijn/haar dvd instaleren. Ik heb het via een niet-zo-legale manier gedaan mr mn neef werkt bij rockstar en die heeft toestemming gevraagd. Bewerkt: 10 september 2005 door gtathomas Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) Met zeep? Dan gaat hij echt helemaal kapot! Ik bedoel je moet altijd heel voorzichtig doen als je de leesbare kant aanraakt, en om dan met zeep schoon te maken? Maar je moet het zelf weten. Bewerkt: 10 september 2005 door Froodooo Reageren
Gunslinger Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 @ gtathomas: Of R* dat nou goed vindt of niet, het blijft een illegaal onderwerp, en daar spreken we op het forum niet over. Ontopic: Zoals Froodoo al zei, NOOIT met zeep afwassen! Geen idee hoe gtathomas daar op is gekomen, maar dit is dus DE manier om je DVD te mollen. Wat misschien ook helpt is het gedeelte wat er al op staat verwijderen, zodat San Andreas in een schone map wordt gezet. Reageren
eldy Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 ja ok ik ga hem schoonmaken maar niet met zeep want dan gaat ie stuk ik heb er van die doekjes voor Reageren
eldy Geplaatst: 12 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2005 ik heb hem schoon gemaakt met die doekjes aleen hij doet het nog steeds niet en ik heb op dit moment geen mensen waarvan ik hem kan lenen .mijn vrienden hebben hem illegaal alleen daaarme doet de helft van het spel het niet en ik kan hem daar niet meer instaleren Reageren
Gunslinger Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 (bewerkt) ik heb hem schoon gemaakt met die doekjes aleen hij doet het nog steeds niet en ik heb op dit moment geen mensen waarvan ik hem kan lenen .mijn vrienden hebben hem illegaal alleen daaarme doet de helft van het spel het niet en ik kan hem daar niet meer instaleren Je kan om je berichten te bewerken op de EDIT-knop drukken, dan hoef je niet dubbel te posten. Dat mag niet. Maargoed, ff ontopic. Soms werkt het om je virusscanner uit te zetten, of echt alle programma's die uit kunnen. Bij The Sims was dat tenminste bij mij wel het geval. EDIT: Ik zie net in je screen dat hij erop wordt gezet via station F. Normaal gesproken is dat geen CD of DVD station. Meestal zijn dat D en E. Is F bij jou wel een DVD station? In dat geval is er niks aan de hand. Daar kan het dan niet aan liggen. Bewerkt: 12 september 2005 door Gunslinger Reageren
Giorgo Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 (bewerkt) Heb je alles afgesloten draait er nog iets is SA wel helemaal eraf check dat allemaal nog eens. @En wil je aub je plaatje ff verkleinen neem alleen die error of doe het via imageshack. Bewerkt: 12 september 2005 door Giorgo Reageren
Johan O. Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 (bewerkt) ik heb hem schoon gemaakt met die doekjes aleen hij doet het nog steeds niet en ik heb op dit moment geen mensen waarvan ik hem kan lenen .mijn vrienden hebben hem illegaal alleen daaarme doet de helft van het spel het niet en ik kan hem daar niet meer instaleren Je kan om je berichten te bewerken op de EDIT-knop drukken, dan hoef je niet dubbel te posten. Dat mag niet. Maargoed, ff ontopic. Soms werkt het om je virusscanner uit te zetten, of echt alle programma's die uit kunnen. Bij The Sims was dat tenminste bij mij wel het geval. EDIT: Ik zie net in je screen dat hij erop wordt gezet via station F. Normaal gesproken is dat geen CD of DVD station. Meestal zijn dat D en E. Is F bij jou wel een DVD station? In dat geval is er niks aan de hand. Daar kan het dan niet aan liggen. ik heb op me PC een virtuele DVD schijf voor me brand progje die F heet en als je er een ander aparaat aangesloten wordt het G dan H I en J Bewerkt: 12 september 2005 door Low-Co Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 ik zou de cd nooit wassen met zeep , het lijkt me niet goed maar ik denk dat het niet aan de cd ligt , ik zou het voor de rest niet weten sorry Reageren
Marius Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Je kan ook alle .cab bestanden vanaf de dvd kopieren naar de folder waar je gta san andreas wil hebben. Daarna alles unzippen door de .cab bestanden te openen met winzip en simpel weg in dezelfde folder te unzippen. Als je alle .cab bestanden hebt ge-unzipt gewoon op gta-sa.exe klikken en dan moet alles werken. Reageren
eldy Geplaatst: 12 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2005 ik heb hem schoon gemaakt met die doekjes aleen hij doet het nog steeds niet en ik heb op dit moment geen mensen waarvan ik hem kan lenen .mijn vrienden hebben hem illegaal alleen daaarme doet de helft van het spel het niet en ik kan hem daar niet meer instaleren Je kan om je berichten te bewerken op de EDIT-knop drukken, dan hoef je niet dubbel te posten. Dat mag niet. Maargoed, ff ontopic. Soms werkt het om je virusscanner uit te zetten, of echt alle programma's die uit kunnen. Bij The Sims was dat tenminste bij mij wel het geval. EDIT: Ik zie net in je screen dat hij erop wordt gezet via station F. Normaal gesproken is dat geen CD of DVD station. Meestal zijn dat D en E. Is F bij jou wel een DVD station? In dat geval is er niks aan de hand. Daar kan het dan niet aan liggen. ja F:/ id mijn dvd en dan heb ik nog de brander dat is G:/ Reageren
eldy Geplaatst: 12 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2005 (bewerkt) Je kan ook alle .cab bestanden vanaf de dvd kopieren naar de folder waar je gta san andreas wil hebben. Daarna alles unzippen door de .cab bestanden te openen met winzip en simpel weg in dezelfde folder te unzippen. Als je alle .cab bestanden hebt ge-unzipt gewoon op gta-sa.exe klikken en dan moet alles werken. maar de cab bestanden kan je niet eraf halen die zijn beveiligt je kan ze ook niet openen Bewerkt: 12 september 2005 door eldy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.