Flitskikker Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) ammunation Dat liedje op die site echt grote LOL!!! Weet iemand waar je die kan downloaden?! EDIT: Ze hebben trouwens nu nieuwe logo's voor de winkels: <plaatjes> Je hebt gelijk! Echt lekker deuntje... Ik ben ook benieuwd waar dat liedje kan krijgen! @W3sle3y Ik had bij Netscape mijn leeftijd (12) ingevoerd en nu kan ik er ook niet meer in. Maar met internet Explorer deet hij het wel. Heeft Netscape en Internet Explorer andere IP's. Anders is het geen IP Ban ____________________________________________________________________ Edit: Dit is een link naar het Ammu-nation liedje, alleen moet je twee keer op > drukken, anders gaat ie raar doen. Bewerkt: 10 september 2005 door flitskikker Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Nee er word gewoon een tijdelijkinternetbestand opgeslagen volgens mij. Als je al die Temporary internet files van je computer haalt, zoals cookie's enzo, moet het denk ik wel weer lukken. En Hier kun je het liedje als mp3 downloaden. Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ook de Commercial is nu downloadbaar. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 bedankt voor het liedje, Thomaz! Maar in het vervolg niet meer dubbelposten, gebruik de edit-knop. Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 ja srry, ik kwam er ook achter, maar toen was het al te laat: Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 owja, dat ammu-nation liedje komt van de nederlandse zanger "Henk Wijngaard" met het liedje "De Containersong" Klik hier voor de songtekst Misschien vind ik hem op internet wel dat liedje. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 En Hier kun je het liedje als mp3 downloaden. Echt vet man, bedankt!!! Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 jah je hebt gelijk, ik heb hem gevonden. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 jah je hebt gelijk, ik heb hem gevonden. als mp3? Mag ik de link van het complete lied? Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) uhm ik weet niet of dat verstandig is aangezien Copyright sh*t enzo. Hier staat ondertussen ook een fragment van het originele nummer van Henk wijngaard van 30 sec. Waarin je duidelijk kan horen dat het idd dezelfde melodie is. :'D Bewerkt: 10 september 2005 door ThOmAsZ Reageren
W3sl3y Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Mensen blijf ontopic en dwarel niet af naar een liedje om te downloaden... Reageren
Svenie Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 wie is die griet in dat filmpje dat i love you tony ciprianie zegt ik dacht eerst aan maria omdat tony zegt you are te wife of ma bos Reageren
maarte41 Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Het is ook Maria. Reageren
Damos Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Het is echt geweldig Reageren
Svenie Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 cool salvatore zal wel wa pissig zijn maar speelt gta 3 zich na liberty stories af Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.