nico_b Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Ik heb een vraag=hoe maak je een skin? kan iemand me helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Met de VC skinmaker, dan heb je een skin erbij, maar is moe je wel de texture van de skind veranderen, ik denk dat dit meer iets voor het Modding Forum is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Of je kunt geloof ik ook een code gebruiken om skins te veranderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Of je kunt geloof ik ook een code gebruiken om skins te veranderen Maar dat is voor beginners zeer moeilijk, je kunt zoals al gezegd werd met de VC Skinmaker aan de gang, Of op Paint of Photoshop bewerken, en daarna in de map: Skins zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 Of je kunt geloof ik ook een code gebruiken om skins te veranderen Maar dat is voor beginners zeer moeilijk, je kunt zoals al gezegd werd met de VC Skinmaker aan de gang, Of op Paint of Photoshop bewerken, en daarna in de map: Skins zetten wat is hier moeilijk aan dat is een cheat voor van skin te veranderen bv.naar candy xxx of love fist gast ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 Skins maken is net zo moeilijk als je het zelf maakt. In de map GTA Vice City\Skins vind je de skins die het spel gebruikt. Elke skin die je hierin zet kan je selecteren in het spel. Om zelf een skin te maken kan je het beste eerst wat oefenen met de skin 'texture_guide', die ook in de map Skins is te vinden. In deze skin staat uitgelegd welk onderdeel van de skin wat voorstelt. Aanpassen kun je met elk tekenprogramma doen wat je wilt, zoals Paint of Photoshop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.