Jump to content

een vraagje


GTA-Freak2

Recommended Posts

vliegen met vliegtuigen/helicopters kan niet, maar over een jetpack wil R* helemaal niets kwijt,

het binnen wandelen van huizen...Ik denk het wel want in de ammunation kun je ook en ik heb ook al wat gelezen dat je in je eige save-house kunt.

maar ook dat is nog niet bevestigd (naar mijn wete)

Link to comment
Delen op andere websites

nee zwemmen kan ook nie,

Hetzelfde als GTA III Ja en Nee

Ja je speelt in dezelfde stad,

Nee de gebouwen/wegen zijn anders

ander carater

Seizoenen

Het is eigelijk een nieuw spel...Als je GTA III nog niet gespeelt hebt is het gwoon nieuw

Heb je GTA III wel gespeeld dan kom je zeker wete plekken tegen, maar ook nieuwe plekken....

Link to comment
Delen op andere websites

Dus die seizoenen is egt officeel bekend gemaakt door R* :? Hoe maken ze die overgang dan tussen die vier seizoen? bv. dat er egt blaadjes van de boom vallen en dat het egt gaat sneeuwen, en niet ineens er een pak sneeuw op de stoep ligt, als je een savehouse uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus die seizoenen is egt officeel bekend gemaakt door R* :? Hoe maken ze die overgang dan tussen die vier seizoen? bv. dat er egt blaadjes van de boom vallen en dat het egt gaat sneeuwen, en niet ineens er een pak sneeuw op de stoep ligt, als je een savehouse uitkomt.

Ik denk dat naarmate je verder komt in het spel, je het verschil van de seizoenen ziet...

Dus bijv. in San Andreas: Dat oppeens de Riot uitbrak... zal het misschien ook zo gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

jah maar het beste zou denk ik gewoon zijn dat ze zich houden aan de "echte maanden" in gta. dus 24 min. op aarde is een dag in Gta, -om de 3 maanden een seizoenswisseling-, dus 24 min × 91dagen = 2184 (aardse min.) Dus dat er om de 36,4 uur een annder seizoen komt. :puh: Dat duurt mss wel lang maar is volgens mij het meest realistisch. of is dat egt te lang ;) , nou ja dan maken ze dr maar 3,6 uur van, ik noem maar wat

of wat Nasty-Toilet-Man zei:

Ik denk dat naarmate je verder komt in het spel, je het verschil van de seizoenen ziet...

Dus bijv. in San Andreas: Dat oppeens de Riot uitbrak... zal het misschien ook zo gaan?

Maar je had in SA al het Maandag, dinsdag, woensdag, enzo systeem. Dat zouden ze hier dus nog verder kunnen uitwerken? dus ook de maanden erbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...