CiviC Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 ej, ik heb een vraag, want ik kom de garage Wheel Arch Angels niet in ik heb met verschillende auto's geprobeerd ook met de auto's die in de lijst staan bij de san andreas walkthrough weet iemand wat ik moet doen om er wil in te komen? Reageren
Flame^ Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) ej,ik heb een vraag, want ik kom de garage Wheel Arch Angels niet in ik heb met verschillende auto's geprobeerd ook met de auto's die in de lijst staan bij de san andreas walkthrough weet iemand wat ik moet doen om er wil in te komen? Ja, je zult eerst de 2de missie (Zeroing In) van Wang Cars moeten halen . Wang Cars kan je pas kopen wanneer je de Driving School hebt gedaan . Edit: je moet ook eerst de Driving School doen.. Wanneer je dit niet hebt gedaan kan je Wang Cars niet kopen.. Daarom kon je die missies nog niet doen. Bewerkt: 10 september 2005 door Big Smoke Reageren
CiviC Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 ej,ik heb een vraag, want ik kom de garage Wheel Arch Angels niet in ik heb met verschillende auto's geprobeerd ook met de auto's die in de lijst staan bij de san andreas walkthrough weet iemand wat ik moet doen om er wil in te komen? Ja, je zult eerst de 2de missie (Zeroing In) van Wang Cars moeten halen . Wang Cars kan je pas kopen wanneer je de Driving School hebt gedaan . jah maar ik heb al een keer het spel uitgespeeld en toen kon ik er ook niet in :S maarjah ben nu weer opnieuw begonnuh duss ga het maar weer proberen :S Reageren
Dizzee Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Volgens mij is dit al eens gezegd maar je kan er dus maar met sommige wagens in ondermeer: flash, stratum, sultan, jester en elegy Reageren
P-Jamma Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 ej,ik heb een vraag, want ik kom de garage Wheel Arch Angels niet in ik heb met verschillende auto's geprobeerd ook met de auto's die in de lijst staan bij de san andreas walkthrough weet iemand wat ik moet doen om er wil in te komen? Ja, je zult eerst de 2de missie (Zeroing In) van Wang Cars moeten halen . Wang Cars kan je pas kopen wanneer je de Driving School hebt gedaan . jah maar ik heb al een keer het spel uitgespeeld en toen kon ik er ook niet in :S maarjah ben nu weer opnieuw begonnuh duss ga het maar weer proberen :S Had je toen het speel wel helemaal uitgespeeld, daarmee bedoel ik dan, alle missies?? Want zoals Big Smoke al zei, moeten er ook nog garage missies gedaan worden Reageren
CiviC Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2005 heey kheb nu de drive school gehaalt maar ik kan de wang cars niet kopen? weet iemand wat ik dan nog moet doen?? Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Je moet eerst de 1ste missie doen dacht ik van Cesar die je dan krijgt. Dan kan je naar de Wheel Arch Angles. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 heey kheb nu de drive school gehaalt maar ik kan de wang cars niet kopen?weet iemand wat ik dan nog moet doen?? Je kan Wang Cars pas kopen na de laatste missie in San Fierro. Nog even wachten dus. Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Zie het zo speel tot dat je naar the desert mag dan kan je er zeker in Reageren
Velaro Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Koop als je het kan kopen,en je kan erin bij de 3de missie van Wang Cars Reageren
SanFierro Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Kan iemand vertellen welke auto's in welke shop getuned kunnen worden? De Walkthrough is namelijk niet online.... :S Alvast bedankt.... Reageren
.Levi. Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Kan iemand vertellen welke auto's in welke shop getuned kunnen worden? De Walkthrough is namelijk niet online.... :SAlvast bedankt.... -Elegy -Flash -Jester -Stratum -Sultan -Uranus Met de zoekfunctie had je het ook kunnen vinden. Klik hier. Reageren
ikt Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) ik kan neit verder bij die barrel rol missie in de drive school, ik kom steeds op de kop neer. Hoe doe ik dat????? ik heb ook de aanwijzingen in het spel toegepast maar het lukt nog steeds niet Bewerkt: 3 oktober 2005 door ikt Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 ik kan neit verder bij die barrel rol missie, ik kom steeds op de kop neer. Hoe doe ik dat????? Klik hier. Kijk bij Drivingschool en download het filmpje. Daar word de drivingschool helemaal uitgespeelt en kun je misschien goed kijken hoe hij dat nou allemaal doet, en daar een voorbeeld aan nemen succes! Reageren
ikt Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 ik kan neit verder bij die barrel rol missie, ik kom steeds op de kop neer. Hoe doe ik dat????? Klik hier. Kijk bij Drivingschool en download het filmpje. Daar word de drivingschool helemaal uitgespeelt en kun je misschien goed kijken hoe hij dat nou allemaal doet, en daar een voorbeeld aan nemen succes! bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.