Damos Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 heb ik zmodler nodig om gebouwen te maken of 3dsmax Reageren
danielc Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) heb ik zmodler nodig om gebouwen te maken of 3dsmax z moduller is geloof ik voor objects en 3ds max is gloof ik voor een ieland of level voor bijvoorbeeld wolfenstein. maar je hebt z moduller nodig daar kun je gebouwen mee maken! Bewerkt: 10 september 2005 door danielc Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 heb ik zmodler nodig om gebouwen te maken of 3dsmax z moduller is geloof ik voor objects en 3ds max is gloof ik voor een ieland of level voor bijvoorbeeld wolfenstein. maar je hebt z moduller nodig daar kun je gebouwen mee maken! Jij hebt het dus helemaal fout Ik raad je aan om 3da max 7 te gebruiken voor het meeste modellen, begin je aan auto's wapens, of voertuigen, neem dan de zmodele Let wel op! beide progamma's zijn moeilijk Ik zeg maar "Oefining baart Kunst" Reageren
Wiepie Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 heb ik zmodler nodig om gebouwen te maken of 3dsmax z moduller is geloof ik voor objects en 3ds max is gloof ik voor een ieland of level voor bijvoorbeeld wolfenstein. maar je hebt z moduller nodig daar kun je gebouwen mee maken! Jij hebt het dus helemaal fout Ik raad je aan om 3da max 7 te gebruiken voor het meeste modellen, begin je aan auto's wapens, of voertuigen, neem dan de zmodele Let wel op! beide progamma's zijn moeilijk Ik zeg maar "Oefining baart Kunst" Ja maar ik zou zeggen begin met sketchup, tenzij je het in 1 keer groot wil aanpakken dan pak je 3dsmax7 Reageren
burpicane Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 als je met sketch up kan werken heb je er niks aan tov zmodeler/3ds aangezien het niet eens een beetje het zelf werkt Reageren
Damos Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ik heb sketchup wel onder de knie daarom vraag ik het Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik heb sketchup wel onder de knie daarom vraag ik het Dan kan je het beste met 3ds max 7 gaan werken. En Zmoddeler heb je ook nodig om je model te exporteren naar dff en col. Reageren
Wiepie Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ik heb sketchup wel onder de knie daarom vraag ik het Dan kan je het beste met 3ds max 7 gaan werken. En Zmoddeler heb je ook nodig om je model te exporteren naar dff en col. Ja, maar er zijn ook wel scripts voor 3ds max 7, waarmee je die bestanden direct kan exporteren. Reageren
Wauzie Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Dit topic hoort thuis in het Modelling forum . Reageren
Hunter Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Ik gebruik zmodeler (ook voor auto's). Het is gratis en werkt heel goed Als je net begint met modden, kan je ook 3ds max proberne, maar ik heb mezelf aangeleerd met zmodeler te werken zmodeler is trouwens ook kleiner: - zmodeler 1.07b(die versie moet je hebben) 1.20 MB - 3ds max (een trial versie van 30 dagen) 80 MB Reageren
Bradley H. Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 zmodeler is trouwens ook kleiner: Hier heb je gelijk in, maar dat heeft natuurlijk ook te maken met de extra opties die 3DS max biedt, zo kun je met 3DS ook filmpjes maken, met lichtvallen werken etc. (deze dingen heb je niet nodig voor modidng, maar altijd leuk om ze te weten ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.