Jump to content

new model army?

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand mij misschien helpen? ik ben op de ps2 met gta sa bezig en mij laatst save is new model army maar na deze missie kan ik niks meer vinden geen nieuwe opdrachten!? wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd? bvd groeten peter

Geplaatst:
Welke is dat?

Ik ken nie alle missies uit me hoofd hoor:S

dat je met dat bestuurbare heleicoptertje missies heb gedaan voor Z maar nu krijg ik geen nieuwe opdrachten meer!? hoop dat iemand me kan helpen?

Geplaatst:
kan iemand mij misschien helpen? ik ben op de ps2 met gta sa bezig en mij laatst save is new model army maar na deze missie kan ik niks meer vinden geen nieuwe opdrachten!? wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd? bvd groeten peter

Normaal kan je nog missies doen bij je garage in doherty, in de pleasure domes club van jizzy of voor Woozie(Aangegeven op radar met een W)

Geplaatst: (bewerkt)
Welke is dat?

dat je met dat bestuurbare heleicoptertje missies heb gedaan voor Z maar nu krijg ik geen nieuwe opdrachten meer!? hoop dat iemand me kan helpen?

Er zijn voor Zero ook maar 3 opdrachten, daarna houdt het op... ;)

Kijk voor meer info in de Walktrough...

De Walktrough

Bewerkt: door Nasty-Toilet-Man
Geplaatst:
Welke is dat?

ja dat idee had ik ook al dat ziggy er maar 3 had maar heb nu helemaal geen opdrachten van andere meer zie geen w of niks staan? snap er weinig van!

Geplaatst:
Welke is dat?

ja dat idee had ik ook al dat ziggy er maar 3 had maar heb nu helemaal geen opdrachten van andere meer zie geen w of niks staan? snap er weinig van!

Bedoel je met Ziggy: Zero? :bonk:

Hij heeft er inderdaad maar 3, als je die hebt uitgespeeld kun je echter nog wel steeds naar zijn Shop gaan en achterin zijn kantoortje nieuwe missies starten, je moet dan met de Red Baron, Berkley's busjes kapotmaken :Y

Geplaatst:
Welke is dat?

Bedoel je met Ziggy: Zero? :bonk:

Hij heeft er inderdaad maar 3, als je die hebt uitgespeeld kun je echter nog wel steeds naar zijn Shop gaan en achterin zijn kantoortje nieuwe missies starten, je moet dan met de Red Baron, Berkley's busjes kapotmaken :Y

ok ga ik dat ff proberen bedankt gozer!

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is de laatste missie (op Zero's missies na) die je hebt gedaan? Ik denk dat we je dan echt verder kunnen helpen.

Als je de missie: End of the Line al gedaan hebt dan komen er geen nieuwe missies meer na Zero, anders moeten er nog een stel extra missies komen..

Edit: @Lance Vance Dance Nee, nadat je Zero's laatste missie hebt gedaan komt er een teller bij bij Zero's winkel, maar je krijgt geen extra missies.

Bewerkt: door Big Smoke
Geplaatst:

Misschien staat het er wat onduidelijk maar ik geloof dat je bij CJ's garage ook nog missies kunt doen na Zero (als je End of The Line nog niet gedaan hebt natuurlijk en gewoon in San Fierro bent)

Geplaatst:
Wat is de laatste missie (op Zero's missies na) die je hebt gedaan? Ik denk dat we je dan echt verder kunnen helpen.

Als je de missie: End of the Line al gedaan hebt dan komen er geen nieuwe missies meer na Zero, anders moeten er nog een stel extra missies komen..

Edit: @Lance Vance Dance Nee, nadat je Zero's laatste missie hebt gedaan komt er een teller bij bij Zero's winkel, maar je krijgt geen extra missies.

ja die teller staat er wel dat je daar steeds geld kan halen. laatste missie was new model army. zie niks bij cj garage? kan idd nog wel die busjes mollen met dat kleine vliegtuigje!

Geplaatst:

Dat met die busjes kapotmaken heeft niks te maken met de verhaallijn, maar je hebt dus het spel al uitgespeeld?

Geplaatst:
Heb je Wang Cars al gekocht ?

Wat heeft dat er nou mee te maken? Wang Cars hoort niet bij de verhaallijn!

Ik wou er nog bij zetten 100% checklist, maar de Walktrough doet het niet. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...