peterrr Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 nee heb mang cars nog niet gekocht. maar hoe kan je kijken hoe ver je ben in het spel? hen heb nog nooit is een straaljager gevloge waar kan je die pakke dan? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Welke is dat?Ik ken nie alle missies uit me hoofd hoor:S dat je met dat bestuurbare heleicoptertje missies heb gedaan voor Z maar nu krijg ik geen nieuwe opdrachten meer!? hoop dat iemand me kan helpen? Er zijn voor Zero ook maar 3 opdrachten, daarna houdt het op... ja dat idee had ik ook al dat ziggy er maar 3 had maar heb nu helemaal geen opdrachten van andere meer zie geen w of niks staan? snap er weinig van! Bedoel je met Ziggy: Zero? Hij heeft er inderdaad maar 3, als je die hebt uitgespeeld kun je echter nog wel steeds naar zijn Shop gaan en achterin zijn kantoortje nieuwe missies starten, je moet dan met de Red Baron, Berkley's busjes kapotmaken ok ga ik dat ff proberen bedankt gozer! maar als je die missies achter in het kantoortje wel kan doen gaat je procenten dan wel omhoog? want als je zero na de missie "end of the line" doet.. kun je nooit honderd procent halen of wel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.