bigG Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Beste mensen (of eigelijk beste mensen die kunnen modden) Ik wil graag een checkpoin missie maken, ik heb de upcodes en stuff al maar ik wil weten waar ongeveer ik hem in de main moet plaatsen, weet iemand dit? Reageren
Wauzie Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Het is echt niet zo makkelijk als het lijkt. Ik zou eerst iets anders proberen voordat je aan echte missies begint, threads of zo. Probeer eens te maken dat als je op een toets drukt je stilstaat of zo....van zulke dingetjes leer je veel. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Inderdaad marty, je hebt wel iets aan een upcode, maar tog moe je nog de positions beginnen, en ik zal eerst leren koophuiozen maken enzo, unique jumps Reageren
bigG Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ik wil het ook niet met de hand gaan doen, ik heb een handig programmatje gevonden van steve-m, die automatisch scrhijft, maar ik moet het handmatig in de main zetten dus ik moet weten waar in de main het gezet moet worden. Reageren
Wauzie Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Hoe heet die dan , ik heb nooit zoiets gezien van steve :S Reageren
bigG Geplaatst: 11 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2005 CodeCreater, hij zat bij missionbuilder 1.3. Reageren
gangster28 Geplaatst: 11 september 2005 Rapport Geplaatst: 11 september 2005 ik weet niet maar ik denk gewoon met een nieuw label ergens tussen zetten. Reageren
PatrickW Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 CodeCreator is volgens mij niet van steve-m, maar van Barton waterduck. Steve doet over het algemeen niet echt veel met SCM-coding. De code die uit de code-creator komt, is verre van een complete missie hoor. Daar moet je nog een heleboel omheen schrijven, en dat is niet echt eenvoudig. Maar om je vraag te beantwoorden: Nieuwe missies voeg je het beste toe na de laatste bestaande missie en voor de eerste external script (PLAYER_PARACHUTE?? ). Je moet je daarbij wel precies houden aan het formaat dat R* ook voor missies gebruikt, anders zal het je niet lukken om het aan de praat te krijgen. Daarna moet je de nieuwe nog toevoegen aan de lijst in het begin van de file, en je zult een "sniffer" thread moeten maken en toevoegen die op het juiste moment, je nieuwe missie start. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Weet iemand hier ook toevallig, hoe je de poortennaar alle eiland gelijk kan openen? Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Zoek naar "intro_814". Daar ze je een aantal "create_forbidden_for_cars_cube" opcodes staan. Verwijder deze allemaal. Ook staan hier een aantal regeld over de bariers. Deze moet je ook verwijderen en zet deze ervoor in de plaats: 0776: init_objects_in_object_group "BARRIERS1" 0776: init_objects_in_object_group "BARRIERS2" 0777: destroy_objects_in_object_group "BARRIERS1" 0777: destroy_objects_in_object_group "BARRIERS2" Reageren
bigG Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 CodeCreator is volgens mij niet van steve-m, maar van Barton waterduck. Steve doet over het algemeen niet echt veel met SCM-coding. Oja, er staat iets anders in de readme: Written by me with helpfrom ST.MU aka Steve M. Thanks for finding those adresses ST.MU aka Steve M - What a nice guy !!! Maar in ieder geval bedankt om mijn vraag te beantwoorden. Reageren
PatrickW Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Oja, er staat iets anders in de readme:Written by me with helpfrom ST.MU aka Steve M. Thanks for finding those adresses ST.MU aka Steve M - What a nice guy !!! Letterlijke vertaling: "Geschreven door mij met hulp van ST.MU ook bekend als Steve M." "Bedankt voor het vinden van die addressen, ST.MU ook bekend als Steve M. - Wat een aardige vent !!! Dit is echt geschreven door Barton Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.