Jump to content

Welk level van GTA2 vind je het leukst?

Het leukste level  

101 leden hebben gestemd

1. 1. Welk district vind jij het leukst?

• Downtown District (level 1)
      10
    • Residential District (level 2)
      58
    • Industrial District (level 3)
      20

Recommended Posts

Geplaatst:

Welk Level vind jij het leukste?

Ik stem voor Level2, omdat je er leuke missies hebt en zeer verschillende gebieden hebt :Y

• Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• P-Jamma

5

• Lantyz

4

• danielc

4

• Jus d'orange

3

Geplaatst:

Valt me wel op dat tot nu toe Iedereen voor level 2 heeft gekozen, ik denk omdat het landschap zo verschillend is, namelijk de "Grote Stad", het "platteland" (gebied van de Rednecks) en het industrie terrein van de Scientists... :Y

Geplaatst:

Level 2 is gewoon het leukst! ;)

level drie vind ik erg saai :duh: waarschijnlijk te vaak gespeeld

En, idd, in level 2 is de meeste variatie :'D

Geplaatst:

Level 2 vind ik ook het leukst, maar level 1 vind ik mooier. In Level 2 lijken alle gebouwen op elkaar... Maar dat er veel afwisseling is, is inderdaad een voordeel.

Geplaatst:
Level 2 vind ik ook het leukst, maar level 1 vind ik mooier. In Level 2 lijken alle gebouwen op elkaar... Maar dat er veel afwisseling is, is inderdaad een voordeel.

Tjah, dat van die gebouwen klopt wel :Y , alleen dat vind ik in level 3 nog wel wat meer...

Ik vind het stukje van de Russische Mafia bovenaan in de map wel leuk, alleen de rest vind ik zo "Hetzelfde".....

Geplaatst: (bewerkt)

en natuurlijk levl 2! level 1 is zo standart level die is te apart en level 2 zit er tussen in er zijn wel leuke delen in lvl 3 bijvoorbeeld bij het spoorlijn helemaal rechts bij het oranje kamp daar plaatse ik vaak mijnen op het spoor >lang geleden< maarjah lvl 2 is gwn het leukst.

weet iemand eigenlijk waarom er links boven in bij die zwarte gastjes direct op je gaan schieten als je daar komt in lvl 3?

Bewerkt: door danielc

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...