Jump to content

Welk level van GTA2 vind je het leukst?

Het leukste level  

101 leden hebben gestemd

1. 1. Welk district vind jij het leukst?

• Downtown District (level 1)
      10
    • Residential District (level 2)
      58
    • Industrial District (level 3)
      20

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb lvl 3 gestemd omdat ik dat het leukste vond en ik deed gemissie ik reed alleen maar wat rond en killde iedereen (ik ging pas missies doen in GTA III alleen toen kon ikn iet saven, maarin GTA VC wel)

• Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• P-Jamma

5

• Lantyz

4

• danielc

4

• Jus d'orange

3

Geplaatst:

Level 2 heb ik gekozen omdat

ik veel beter in elkaar vind zitten.

Level 1 is saai waarom weinig politie sterren.

Level 3 is weer niet leuk omdat er een leger kan komen ook wel weer leuk.

level 2 zit er tussen in en perfecto is die. :Y

Geplaatst:

(kzie dat de laatste post op 30 november is dus k hoop niet dat ik dit topic bumb, so ja dan srry daar voor)

k heb level 3 gestemd omdat je dan het leger achter je aan kan krijgen en omdat je hier de vetste auto's hebt

• 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

WTF???

Ik heb level 3 gestemd... weetje waarom?

1. Die missies in Industrial district zijn lache :schater:

2. Vette auto's

3. Leuke gang's

4. Ik ken die map het best :puh:

5. goede indeling

6. EN IK IRRITEER ME ZWAAR DAT IN DE EERSTE 2 LEVELS HET LEGER NIET KOMT!!!!

dank je :puh:

Bewerkt: door hardcore_bob
Geplaatst:

Level 2.

Ik vind die auto's goed.

Het park (ik ben de naam kwijt) is leuk.

En nog andere dingen waar ik nu even niet opkom.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoezo kun je in het 2e lvl geen leger achter je aan krijgen? Het kan in een missie! (weet niet meer welke :clown: )

Maar het 2e lvl is gewoon het verst want je kan er lekker veel trucjes met je auto doen over de daken :klap: !

Btw: hoe kom ik bij de 3e tank? (1e bij rednecks en 2e in de militaire basis maar de 3e staat ergens op een dakje en ik weet niet hoe ik daar moet komen :duh: .

Geplaatst:
Hoezo kun je in het 2e lvl geen leger achter je aan krijgen? Het kan in een missie! (weet niet meer welke :clown: )
Nee, het hoogste Wanted Level in het Residental District is 5 'hoofdjes' (Special Agents of FBI). In het Downtown District zijn dat er 4 (S.W.A.T.) en in het Industrial District zijn dat er 6 (Leger). In het Residental District is er inderdaad één missie waar je het leger achter je aankrijgt, namelijk de missie Thanksgiving. Dit is een Gele telefoon missie voor de Rednecks en de opdracht is dat je een Tank moet stelen voor Billy Bob Bean, liefhebber van explosief materiaal.
Btw: hoe kom ik bij de 3e tank? (1e bij rednecks en 2e in de militaire basis maar de 3e staat ergens op een dakje en ik weet niet hoe ik daar moet komen :duh: .
Dat doe je door middel van een 'Insane Stunt'. Hierbij neem je een lange aanloop over een dak die een schans vormt, in de hoop dat je dan op dat dak met die Tank terechtkomt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...