M.Toreno Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 I will see u walking next year maybe, maybe not en misschien wel niet eens met MTASA Reageren
RWQ Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 az: denk aan ... jacob ... de nieuwe stille kracht Reageren
M.Toreno Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) "nieuwe"? haha die gast heeft aan gta sync'd gewerkt, en SA 2 player. beide mods zijn ten onder gegaan dankzij hem. hij heeft tonyb natuurlijk geholpen met die loop/renanimaties, dat zit er dik in; aangezien tonyb niet wist hoe die de animaties werkend kon krijgen. en je kunt niet continu leunen op de hulp van anderen(oftewel compleet overlaten aan anderen zonder er zelf nauwelijks wat aan gedaan te hebben). zeker niet op jacob, want die laat hem vast wel een keer weer vallen. Bewerkt: 6 oktober 2005 door M.Toreno Reageren
Azer Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 "nieuwe"? haha die gast heeft aan gta sync'd gewerkt, en SA 2 player. beide mods zijn ten onder gegaan dankzij hem.hij heeft tonyb natuurlijk geholpen met die loop/renanimaties, dat zit er dik in; aangezien tonyb niet wist hoe die de animaties werkend kon krijgen. en je kunt niet continu leunen op de hulp van anderen(oftewel compleet overlaten aan anderen zonder er zelf nauwelijks wat aan gedaan te hebben). zeker niet op jacob, want die laat hem vast wel een keer weer vallen. totaal mee eens Jacob die iets afmaakt heeft ie die GameMode Studio nou al is af? (niet dat ik het oneens met hem kan zijn dat ie het niet afmaakt , vc:mp is toch dood....) Reageren
M.Toreno Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 hehe inderdaad, hij heeft zelfs dat niet afgemaakt. teveel hooi op de vork nemen noemen ze dat het is ook moeilijk om een multiplayer mod te maken; dat is waar. maar als ie daar eenmaal achter is gekomen moet ie niet continu proberen iets op te zetten( dan wel te helpen, dus indirect iets op te zetten). Reageren
TubS Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 ik denk na die 2 filmpjes dat het MTA team een stap in de goede richting heeft gezegt, het zag er gelikt uit allemaal. Ik zie het wel goed komen en heb geduld Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 dat Online San Andreas zegt vaak Dat het met de Internet Connection verbroken is.. Reageren
ikkeman Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 WAAAAHAAAA als er echt zoveel bugs in zitten dan word het behoorlijk zuig maar ik wil hem wel hebben natuurlijk en als ik hem niet krijg word ik en kunnen ze me net zo goed meteen opsluiten in ieder geval dit is hele dikke shit Reageren
Cool Hand Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Uh... Ten eerste is jou post dikke bull shit... Ten tweede bump je weer een topic voor niets! Ik wil geen mod. spelen maar laat het topic nou maar, als er nieuws is word er heus wel gereageerd. Graag geen reactie terug, zowel? Dan via PB. Koos. Bewerkt: 22 oktober 2005 door Cool Hand Reageren
T@rget Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Hu ik zie heelemaal geen servers!!! :S Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Lijkt me logish ze zijn Cancelled Reageren
Godrax Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Hoezo gecanceld? Kunnen we er dan niet meer op? Reageren
Azer Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 Hoezo gecanceld?Kunnen we er dan niet meer op? nee, de makers van Online Andreas zijn ermee gestopt, spelen op de uigebracht versies van ze kan uiteraard wel... Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Hoezo gecanceld? Kunnen we er dan niet meer op? nee, de makers van Online Andreas zijn ermee gestopt, spelen op de uigebracht versies van ze kan uiteraard wel... Ze dachten dat het makkelijk was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.