Big-Smoke Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 He ik wil weten hoe je met een straaljager kan richten. Bij mij komt er wel zo'n rondje te staan maar hoe moet ik dan afvuren weet iemand dat??? Reageren
Velaro Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Afvuren is gewoon met de schietknop (kijk eens bij optios-redifine controls-vehiclecontrols en kijk welke knop fire is )awel die knop Reageren
NickDrake Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 je bedoelt met de hydra? als je hem op trage mode hebt staan(R3 naar voor/achter en drukken om wielen in te klappen) kan je met 1 van je 2 schietknopppen(weet ik niet juist voor pc) een lichtstraal laten vallen op voetgangers en je andere schietknop om een raket af te vuren heb je nog vragen,stel maar Reageren
Damos Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 met de hydra laat je toch bommen vallen of gaan die dan achter een ander vliegtuig aan Reageren
rick15465 Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 ja maar op de pc moet ge wel spatie inhouden dan komt een ringetje eerst groen dan rood als het rood is afvuren Reageren
Big-Smoke Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 ja met dat ringetje wist ik maar ik bedoel eigenlijk hoe moet je dan afvuren op dat doel waar dat ringetje op staat Reageren
rick15465 Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 ja met dat ringetje wist ik maar ik bedoel eigenlijk hoe moet je dan afvuren op dat doel waar dat ringetje op staat linkermuisknop? Reageren
Velaro Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) kan,tenzij je het anders ingesteld hebt *edit*: Loco-co 1 seconde trager dan mij Bewerkt: 10 september 2005 door gtafan1221 Reageren
Johan O. Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) op ctrl is bij mij en met LMB kan je van die bommen laten vallen [EDIT: GTAfan (1 sec.!) en rick waren voor me] Bewerkt: 10 september 2005 door Low-Co Reageren
Caltson Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) gewoon spatie loslaten zeker? ik weet het niet echt maar je kan proberen,kijk ook es in het handleiding boekje dat je er bijkrijgt als je hem aanschaft(tenzij je hem hebt gekopierd) EDIT: ..en ineens waren me er 4 voor Greetz gtagangster Bewerkt: 10 september 2005 door gtagangster Reageren
Big-Smoke Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 oke thnx het is gelukt Reageren
Le MrG Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) Mh het zijn niet egt bommen die lichtgevende dingen het zijn CounterMeasures Moet je zorgen dat je een raket achter je aankrijg bijv. ff bove Area61 vliege en dan ereen Droppe. En Viola Weg Raket ze achtervolgen nu dag Ding Bewerkt: 10 september 2005 door TheRing Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 oh ja en die "lichtstraal" is een charger je weet het weel machnetische puls lijd raketten af zodat ze op niet meer achter jouw maar acher de charger aankomen!!- Reageren
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Nuke obeliks de schrijver voor je zei dit,maar aangezien je nieuw bent op dit forum kan ik je begrijpen Next ontopic Reageren
Cool Hand Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Ja inderdaad, antwoord werd al gegeven en topic was al 1 week + 1 dag oud. Kijk s.v.p. voortaan naar de datum Nuke_obelisk. Dan worden er ook geen stervende topic's levend gemaakt. Koos. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.