frapkoe Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Hoe werkt de scripter bij sami. Ik heb nu de fallen three dingus gedownload maar krijg m niet geinstalleerd.... Wie helpt me ?? Greetzzzzz Frap Reageren
Damos Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 ik weet het niet zeker maar heeft de site niet meer info over hoe het werkt Reageren
frapkoe Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Heb k gekeken maar niks gevonden. Ik heb een script geopend met die lijst.... Maar ik vind niet hoe ik verder moet om hem te installeren.... Wie helpt me ?? Greetzzzz Frap Reageren
Eclipse Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 gewoon dubbelkillen op het .sami bestand...dan de map selecteren waar de bestanden inzitten en installeren. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Heb k gekeken maar niks gevonden.Ik heb een script geopend met die lijst.... Maar ik vind niet hoe ik verder moet om hem te installeren.... Wie helpt me ?? Greetzzzz Frap Zit er geen Readme bij? Want daar kan je het dan zeker wel in vinden . Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Ik wil niet groot doen ofso , maar kijk eerst naar de datum voor je iets post . 5 jaar geleden was de laatste post in dit topic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.