Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ok ik zal ff beginnen. ik ben een beginner. ik downloadde eerst van de site gtagames.nl gewoon trainers enzo. maar ik heb meer gezien. bijvoorbeeld autos vliegtuigen en motors. ik heb een auto gedownload. maar weet niet hoe je het in de spel moet installeren. ik heb zelfs de img tool maar kan er niet mee omgaan. kan mij ieman rustig stap voor stap uitleggen. ik heb zeg maar de ferrari enzo gedownload. hoe zet ik hem in de spel. a u b leg me uit. alvast bedankt voor de moeite. kan iemand in deze wereld het uitleg naar deze volgende email adres sturen.

ik dank u alvast voor de moeite _O_:schater:

-Emailadres verwijdert by Bradley H.-

-Email adressen via PB a.u.b.

Geplaatst: (bewerkt)
ok ik zal ff beginnen. ik ben een beginner. ik downloadde eerst van de site gtagames.nl gewoon trainers enzo. maar ik heb meer gezien. bijvoorbeeld autos vliegtuigen en motors. ik heb een auto gedownload. maar weet niet hoe je het in de spel moet installeren. ik heb zelfs de img tool maar kan er niet mee omgaan. kan mij ieman rustig stap voor stap uitleggen. ik heb zeg maar de ferrari enzo gedownload. hoe zet ik hem in de spel. a u b leg me uit. alvast bedankt voor de moeite. kan iemand in deze wereld het uitleg naar deze volgende email adres sturen.     

ik dank u alvast voor de moeite  _O_  :schater:

-Emailadres verwijdert by Bradley H.-

-Email adressen via PB a.u.b.

Je moet met de IMG Tool [sA]\models\gta3.img openen, en in je bestand moeten 2 bestanden staan, bijv banshee.dff en banshee.txd, nou dan ga je naar IMG Tool en zoekt eerst de .dff en klikt op replace-> opent de .dff, vervolgens de .txd hetzelfde verhaal maar dan wel de .txd. Of natuurlijk SAMI, maar voor VC kun je deze manier ook gebruiken.

Bewerkt: door Wiepie
Geplaatst:

er staat vice city geen san adreas. ik snap het ff nog steeds niet. wie kan het beter uitleggen met plaatjes bijvoorbeeld.

Een reactie plaatsen