uman Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 ok ik zal ff beginnen. ik ben een beginner. ik downloadde eerst van de site gtagames.nl gewoon trainers enzo. maar ik heb meer gezien. bijvoorbeeld autos vliegtuigen en motors. ik heb een auto gedownload. maar weet niet hoe je het in de spel moet installeren. ik heb zelfs de img tool maar kan er niet mee omgaan. kan mij ieman rustig stap voor stap uitleggen. ik heb zeg maar de ferrari enzo gedownload. hoe zet ik hem in de spel. a u b leg me uit. alvast bedankt voor de moeite. kan iemand in deze wereld het uitleg naar deze volgende email adres sturen. ik dank u alvast voor de moeite -Emailadres verwijdert by Bradley H.- -Email adressen via PB a.u.b. Reageren
MarcN Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Kijk anders eens in de readme of install. Daar staat het meestal wel in. Reageren
frapkoe Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Of gebruik san andreas mod installer (sami) Klik hier om te downloaden Dan selecteer je het bestand en de auto die je wil vervangen en klaar....... Greetzzzzz Frap Reageren