uman Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 ok ik zal ff beginnen. ik ben een beginner. ik downloadde eerst van de site gtagames.nl gewoon trainers enzo. maar ik heb meer gezien. bijvoorbeeld autos vliegtuigen en motors. ik heb een auto gedownload. maar weet niet hoe je het in de spel moet installeren. ik heb zelfs de img tool maar kan er niet mee omgaan. kan mij ieman rustig stap voor stap uitleggen. ik heb zeg maar de ferrari enzo gedownload. hoe zet ik hem in de spel. a u b leg me uit. alvast bedankt voor de moeite. kan iemand in deze wereld het uitleg naar deze volgende email adres sturen. ik dank u alvast voor de moeite -Emailadres verwijdert by Bradley H.- -Email adressen via PB a.u.b. Reageren
MarcN Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Kijk anders eens in de readme of install. Daar staat het meestal wel in. Reageren
frapkoe Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Of gebruik san andreas mod installer (sami) Klik hier om te downloaden Dan selecteer je het bestand en de auto die je wil vervangen en klaar....... Greetzzzzz Frap Reageren
Wiepie Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) ok ik zal ff beginnen. ik ben een beginner. ik downloadde eerst van de site gtagames.nl gewoon trainers enzo. maar ik heb meer gezien. bijvoorbeeld autos vliegtuigen en motors. ik heb een auto gedownload. maar weet niet hoe je het in de spel moet installeren. ik heb zelfs de img tool maar kan er niet mee omgaan. kan mij ieman rustig stap voor stap uitleggen. ik heb zeg maar de ferrari enzo gedownload. hoe zet ik hem in de spel. a u b leg me uit. alvast bedankt voor de moeite. kan iemand in deze wereld het uitleg naar deze volgende email adres sturen. ik dank u alvast voor de moeite -Emailadres verwijdert by Bradley H.- -Email adressen via PB a.u.b. Je moet met de IMG Tool [sA]\models\gta3.img openen, en in je bestand moeten 2 bestanden staan, bijv banshee.dff en banshee.txd, nou dan ga je naar IMG Tool en zoekt eerst de .dff en klikt op replace-> opent de .dff, vervolgens de .txd hetzelfde verhaal maar dan wel de .txd. Of natuurlijk SAMI, maar voor VC kun je deze manier ook gebruiken. Bewerkt: 13 september 2005 door Wiepie Reageren
Fireman Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Hmm.. Ik weet niet of jullie t zien maar ik zie toch duidelijk vc bij deze topic staan? Reageren
uman Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 er staat vice city geen san adreas. ik snap het ff nog steeds niet. wie kan het beter uitleggen met plaatjes bijvoorbeeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.