Gangsta Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Beste, als ik 1 keer schiet in de lucht dan komt er plotseling 1 ster achter me aan. Er is helemaal geen enkel agent in de buurt. Ik moet dan de cheat ''LEAVEMEALONE'' doen om de politie weg te halen. Als ik iemand per ongeluk overrijd zonder dat er politie in de buurt zit komt er ook 1 ster achter me aan. Is er een manier hoe ik dit kan verhelpen? Want het is Super irritant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Nee, je kan het niet verhelpen. Dit gebeurd soms maar niet altijd. Je kan trouwens beter een police bribe pakken dan een cheat gebruiken want na het cheaten kan je je spel niet meer 100% uit spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Maar ik heb GTA VC al 100% uitgespeeld. Wat is bribe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Maar ik heb GTA VC al 100% uitgespeeld.Wat is bribe? Een "Police Bribe" is een sterretje dat ergens op een weg/gangetje ligt. Als je een "Police Bribe" oppakt wordt er 1 ster van je Wanted Level afgehaald . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Maar ik heb GTA VC al 100% uitgespeeld.Wat is bribe? Ik vind het trouwens wel knap van je dat je Vice City 100% zonder dat je weet waar een bribe ligt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Ik ging bijna altijd naar een garage toe. Ik vondt 1 ster weg maar niks. Ik wist niet eens wat dat was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Ik ging bijna altijd naar een garage toe.Ik vondt 1 ster weg maar niks. Ik wist niet eens wat dat was. Tjah, de garage oftewel Pay 'N Spray, kost meer geld he, dit kan wel eens vervelend zijn als je geen Cheats gebruikt... die sterren zijn wel handig om op te pakken omdat je er met volle snelheid doorheen kan rijden, en je al snel weet waar ze liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2005 na dat ik in de spray ging kwamen er geen poli6ties meer aan maar de sterren flikkerden nog wel iets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2005 Zodra je ook maar een kleine overtreding begaat terwijl je sterren nog flikkeren, wordt je volledige wantedlevel weer hersteld. Beetje voorzichtig aandoen wanneer je uit de Pay & Spray rijdt, dus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2005 Ik kreeg zo snel een ster als ik een: Brandweer man, Politie man, Soldaat of Ambulance personeel was. (met cheats natuurlijk) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2005 Is dat een cheat waarmee je je skin verandert want anders is dat logisch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2005 Is dat een cheat waarmee je je skin verandert want anders is dat logisch. Ik denk dat hij bedoelt: De politiemissies, brandweer en ziekenwagen missies... Dat hij dan snel sterren krijgt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2005 Is dat een cheat waarmee je je skin verandert want anders is dat logisch. Ik denk dat hij bedoelt: De politiemissies, brandweer en ziekenwagen missies... Dat hij dan snel sterren krijgt Nee met de cheat bedoel ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2005 Is dat een cheat waarmee je je skin verandert want anders is dat logisch. Ik denk dat hij bedoelt: De politiemissies, brandweer en ziekenwagen missies... Dat hij dan snel sterren krijgt Nee met de cheat bedoel ik. Ooh dus toch Ik zou eigenlijk niet weten waar dat aan kan liggen, misschien een bug ofsow? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2005 Wel bij mij is dit niet dus dit zal een bug zijn,ben ik bijna zeker van dat het een bug is want het klinkt ook onlogisch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.