Damos Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2005 het is een cheat gemaakt door R* die maken er denk geen bug van codes hoeven niet altijd te werken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 Ik denk dat ik het probleem al weet. Toen ik Vice City had uitgespeeld, toen deed ik de STILLLIKEDRESSINGUP cheat. Ik veranderde de hele tijd todat ik de S.W.A.T. Skin kreeg, of de leger skin, of de politie skin. Toen ik de SWAT Skin kreeg, schoot ik een keertje in de lucht en was er 1 ster achter me aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 die code bedoel ik maar je hebt het probleem niet opgelost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.