AngryWarrior Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ik krijg die Race Tournament maar niet bij Wang Car Auto's. De missie Deconstruction, en die Wang-Cars missie's heb ik al gedaan, maar ik krijg nog steeds niet dat belletje dat ik die kan doen. Een vriend van mij is al bij die Flying-School. Hij loopt 2 missie's voor mij, ik moet namelijk alleen Interdiction en Verdant Meadows nog. En hij heeft die vlaggetjes wel hoe kan dit? Alvast Bedankt. Reageren
Velaro Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 :Ik dacht dat ik dat belletje iets later had gekregen hoor doe nog een paar missie's en de vlaggetjes zijn er volgens mij Reageren
P-Jamma Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ik krijg die Race Tournament maar niet bij Wang Car Auto's.De missie Deconstruction, en die Wang-Cars missie's heb ik al gedaan, maar ik krijg nog steeds niet dat belletje dat ik die kan doen. Een vriend van mij is al bij die Flying-School. Hij loopt 2 missie's voor mij, ik moet namelijk alleen Interdiction en Verdant Meadows nog. En hij heeft die vlaggetjes wel hoe kan dit? Alvast Bedankt. Nog welkom op 't Forum Maarehm...Wat bedoel je precies met dat "Belletje"? Je moet eerst de missies in SF uitspelen, de autoschool, en dan nog een paar garagemissies, heb je deze allemaal gedaan? Reageren
Giorgo Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Yepz je mot de autoschool alles brons of hoger halen en de alle missies van SF dan komt er een filmpjje dat je het asset van Wang Cars hebt gekregen de laatste ik geloof ik van SF Yak-a-Boom ofzo. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Yepz je mot de autoschool alles brons of hoger halen en de alle missies van SF dan komt er een filmpjje dat je het asset van Wang Cars hebt gekregen de laatste ik geloof ik van SF Yak-a-Boom ofzo. Jah inderdaad, Jay-KaBoomBoom meen ik... Je moet echter wel wat geld hebben om Wang Cars te kopen he! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.