Jump to content

Frustratie!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb bijna 100% ik moet alleen nog de Vigilante missies spelen, het leek me leuk om die met een Hunter (gevechtshelikopter) te doen. Ik haal met bloed, zweet en tranen een gouden medaile op elk onderdeel. Maar tot mijn verbazing geen Hunter bij mijn vliegveld! :cab: Nu heb ik weleens gecheat als ik samen met een vriend ging spelen. Maar ik heb nog nooit gesaved na cheats te hebben gebruikt noch ooit een missie gedaan met behulp van cheats. Mijn vraag is dus: krijg je geen Hunter, terwijl je goud hebt bij elke vliegopdracht maar weleens hebt gecheat maar zonder te saven of een missie te spelen? Zo ja, dan word ik officieel gek want dat zou betekenen dat ik voor niets meer dan 65 uur heb gespeeld! :ch: IK WIL 100%

Geplaatst: (bewerkt)

Weet je 100% ( :cab: ) zeker dat je alles in het goud heb gehaald?

Dan moet de hunter er gewoon staan, het kan niet dat hij er niet staat als je cheats hebt gebruikt en al helamaal niet omdat jij niet gesaved hebt met cheats.

Kijk nog eens goed bij alle Vliegschool missies, en op jouw vliegveld.

jowx :cya:

Bewerkt: door jowx
Geplaatst:

Soms staat de Levethiatan er en dan terug de Hunter. Ga een paar keer in je save huis en ga steeds terug kijken of de Hunter er dan wel staat. Als hij er dan nog niet staat zou je toch even moeten chécken of je degelijk wel alle missies goud hebt gehaald..

Geplaatst:
Ik heb bijna 100% ik moet alleen nog de Vigilante missies spelen, het leek me leuk om die met een Hunter (gevechtshelikopter) te doen. Ik haal met bloed, zweet en tranen een gouden medaile op elk onderdeel. Maar tot mijn verbazing geen Hunter bij mijn vliegveld!  :cab: Nu heb ik weleens gecheat als ik samen met een vriend ging spelen. Maar ik heb nog nooit gesaved na cheats te hebben gebruikt noch ooit een missie gedaan met behulp van cheats. Mijn vraag is dus: krijg je geen Hunter, terwijl je goud hebt bij elke vliegopdracht maar weleens hebt gecheat maar zonder te saven of een missie te spelen? Zo ja, dan word ik officieel gek want dat zou betekenen dat ik voor niets meer dan 65 uur heb gespeeld!  :ch:  IK WIL 100%

Normaal zou je de Hunter bij het vliegveld moeten krijgen nadat je op alle medailles goud hebt.

Er is wel nog een manier om de Hunter te krijgen. Je gaat naar het vliegveld van LV en je gaat naar het "Vlaggetje" toe. Daar stap je in de rode marker en neem je de race waarin je in een Hunter moet vliegen. Ipv het parcour vlieg je nu naar Verdant Meadows en zet je hem in je hangar. Dan laat je de missie failen en heb je een hunter in je hangar ;) !

Geplaatst:
Ik heb bijna 100% ik moet alleen nog de Vigilante missies spelen, het leek me leuk om die met een Hunter (gevechtshelikopter) te doen. Ik haal met bloed, zweet en tranen een gouden medaile op elk onderdeel. Maar tot mijn verbazing geen Hunter bij mijn vliegveld! :cab: Nu heb ik weleens gecheat als ik samen met een vriend ging spelen. Maar ik heb nog nooit gesaved na cheats te hebben gebruikt noch ooit een missie gedaan met behulp van cheats. Mijn vraag is dus: krijg je geen Hunter, terwijl je goud hebt bij elke vliegopdracht maar weleens hebt gecheat maar zonder te saven of een missie te spelen? Zo ja, dan word ik officieel gek want dat zou betekenen dat ik voor niets meer dan 65 uur heb gespeeld! :ch: IK WIL 100%

Hey ik heb hetzelfdse probleem als jou

ik krijg maar geen Hunter maar ik heb juist wel gecheat heel veel :?

Geplaatst:

Wat je nog kan doen is als je alles goud hebt naar Easter Basin gaan ( waar je 5 sterren krijgt ja ) en daar zo snel mogelijk de Hunter nemen en wegvliegen, achtervolgende Hydra's ontwijken en hem in je Hangar op je vliegveld.

Geplaatst:

Hij staat er! Ik ben weggereden op mijn motor, gesaved in LV en terug gegaan en ik nam die jump bovenaan de heuvel en vlak voor dat ik landde spanwde hij! Over 30 min ben ik de trotse eigenaar van 100%.....en dan, wat moet ik dan doen :{

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...