gamerrr Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ik heb laats een paar nieuwe auto's en wapens in sa gezet en sindsdien loopt hij vast! kan iemand mij helpen? Reageren
Velaro Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ligt waarschijnlijk aan de mods backup je savegame's en installeer hem eens opnieuw,verwittig mij als hij nog altijd vast loopt cya Groeten gtafan1221 Reageren
gamerrr Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 ok heel erg bedankt! ik zal het proberen als het niet lukt zeg ik het wel! Reageren
P-Jamma Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Misschien hoef je het spel niet eens opnieuw te installeren... Het is misschien al voldoende om de gedownloade auto's te verwijderen Reageren
gamerrr Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 ja maar ik heb er geen backup van gemaakt! Reageren
P-Jamma Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 ja maar ik heb er geen backup van gemaakt! Van die auto's bedoel je?.... Die zijn gewoon opnieuw te downloaden he... Of bedoel je van het spel zelf?? Tjah da's wel jammer, misschien kun je in het Save Game aanvraag topic aanvragen voor een savegame waar jij ook was? Reageren
Velaro Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 ja maar ik heb er geen backup van gemaakt! Kopieer je savegames ook in een andere map en verwijder GTA SA ,instaleer hem opnieuw;en hij zou perfect moten lopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.