Jump to content

DFT 30

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet of hier al een topic over is en ik heb de zoekfunctie al gebruikt

maar bij zo'n DFT30 zit aan de rechterachterkant 2 wielen en aan de linkerachterkant maar 1

ik vraag me af is dit een Easter Egg of een fout

hier de linker kant

dft-30.jpg

en hier de rechter kan

dft30.jpg

ja sorry dat ik geen betere plaatjes kon vinden en als mijn plaatjes te groot zijn zeg je het maar

Bewerkt: door s.e.v.a.n.
Geplaatst:

Dat klopt helemaal.

Volgensmij was er al 1 topic over waar in stond dat deze bug bestaat.

Je bent pas de 2e op deze site die het opmerkt.

Deze bug zit zowel in de PS2 als PC versie van GTA San Andreas.

Helaas hebben we nog geen tijd gehad om deze in de walkthrough te gooien.

Geplaatst:

Maar deze was toch al veel langer bekend ik had hem al eens 4 maand gelezen op engelse site en er is hier ook een topic over.

Geplaatst:

Giorgo wil je dan eens de link naar dat topic geven? Ik vindt het niet. :engel:

Goed gevonden, ik heb al vaak in zo'n DFT 30 gereden maar het was me absoluut nog niet opgevallen.

Geplaatst:

Het is mij ook nooit opgevallen, goed gevonden!

Ik heb er zeer vaak ingereden, om andere auto's te transporteren, alleen ik heb nooit op de wielen gelet. :)

Geplaatst:

Ik heb het al een tijdje terug gelezen op een engelse site, daar stonden allemaal Easter Eggs op.

Toen ben ik naar die wagen gaan kijken en zag het niet. :schater:

Goed Gevonden!

jowx :D

Geplaatst:

Dit is egt een stomme bug zeg :puh:

Maareh, wel goed gevonden! ik had het egt niet opgemerkt...

Maar is dit nu bij Alle DTF's zo? of maar soms?

Ja dit is bij alle dft-30 die je ziet rijden alleen of je spawt weet ik dan niet.En met de patch is het dan ook zo.(van de hotcoffe''no more hot coffee)

Bewerkt: door Giorgo
Geplaatst:
Ja dit is bij alle dft-30 die je ziet rijden alleen of je spawt weet ik dan niet.En met de patch is het dan ook zo.(van de hotcoffe''no more hot coffee)

Ah okey bedankt ;) Weer wat geleerd he ^_^

Maareh wel stom dat dit bij de Hot Coffe mod ook zo is..

maar dit is volgens mij geen bug hoor want als je nou kijkt buiten naar echte grote vrachtwagens, die hebben meestal ook toch een reservewiel die er zo naast hangt :{

Edit: ik heb op de andere kant gekeken waar maar een wiel is en ik zag dat er eerst wel een wiel was, want als je goed kijkt is er nog zo een plaats waar eerst wel een wiel zat

dusss... ze hebben het gewoon expres gedaan of ze waren het wel van plan een wiel te zetten maar hadden het vergeten

Bewerkt: door Noa
Geplaatst:
maar dit is volgens mij geen bug hoor want als je nou kijkt buiten naar echte grote vrachtwagens, die hebben meestal ook toch een reservewiel die er zo naast hangt :{

Edit: ik heb op de andere kant gekeken waar maar een wiel is en ik zag dat er eerst wel een wiel was, want als je goed kijkt is er nog zo een plaats waar eerst wel een wiel zat

dusss... ze hebben het gewoon expres gedaan of ze waren het wel van plan een wiel te zetten maar hadden het vergeten

Nou ik denk niet dat ze het expres gedaan hebben, het kan ook gewoon zijn dat je het wiel niet Ziet, maar dat het er wel is?

Misschien kun je er proberen op te schieten...

Geplaatst:

Neen dat doe je toch niet expres dat slaat op niet veel dat is toch geen echte EE ofzo als je een mod van een auto maakt zet je toch ook geeen 3 wielen dus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...