bossie Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 heey ik had gta san andreas in het nederlands gemaakt. er kwam een virus op mijn computer en alles was weg. nu moet ik opnieuw beginnen. met gta san andreas in het nederlands maken. ik heb een vraagje: is het spel al in nederlands. want anders moet ik het zelf weer doen. Bossie Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 de handleiding wel maar het spel zelf niet. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Kijk even op Google, er zijn al zat mensen die zon mod hebben gemaakt, dan hoef je het ook niet helemaal zelf te doen Wel zonde Reageren
Jorge_F Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Kijk even op Google, er zijn al zat mensen die zon mod hebben gemaakt, dan hoef je het ook niet helemaal zelf te doenWel zonde Ik heb nog niet vernomen dat er al een NL Mod klaar is. Volgens mij zijn ze er al wel druk mee bezig . Dus het is verstandig als je gewoon wacht totdat er een uitkomt, dat scheelt jou ook weer superveel werk . Reageren
bossie Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2005 oke ik hoop dat het snel gebreurd. Bossie Reageren
frapkoe Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Als je wil mag je helpen met de mod die ik aan t maken ben met nog n paar andere. Ik zoek nog iemand voor te texturen en voor de tekst te veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.