Jump to content

prisontale

iron eagle

Recommended Posts

Geplaatst:
hoe registreer ik me wat is aut nr ofzow onder email vertel me dr gewoon wat over

Eehm, kun je misschien iets duidelijker zijn?

BTW: Registreren doe je meestal via internet he, je gaat naar de site ( meetsal aangegeven op de verpakking) Dan (hoeft niet) typ je een code in, die staat meestal op de achterkant van het doosje, en That's it...

En AUT nummer... dat is denk ik een soort serial number..

Geplaatst:
hoe registreer ik me  wat is aut nr ofzow onder email vertel me dr  gewoon wat over

Vertel ons eens waar je het in godshemelsnaam over hebt. Wees de volgende keer wat duidelijker en type wat beter zo kunnen wij jou niet helpen.

Edit door Mazzeltje.: Je hebt helemaal gelijk.

Hier kunnen we echt niks mee. :{

Geplaatst:

ik kom bij prisontale registreren tot me email dat ding daar onder snap ik nie weet iemand wat je daarvoor moet doen

Geplaatst:
ik kom bij prisontale registreren tot me email dat ding daar onder snap ik nie weet iemand wat je daarvoor moet doen

Zal ik is wat suggesties geven? Want hier kan nog iemand wat mee.

Wat is prisontale?

Wat is je probleem.

Ow ja en als laaste de Nederlandse taal kent punten en komma's dus misschien is het handig om die te gebruiken. Dit is wat overaichterlijker om te lezen. Ik zeg niet dat het meot en ik verplicht je niks maar het is voor ons makkelijker om te lezen en je probleem is eerder opgelost. :Y

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Prisontale is een MMORPG

op de link klikken die in je email staat

trouwens je moet er wel voor betalen.

Bewerkt: door braxe2005
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...