Wauzie Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Misschien heb je wel eens gehoord van het programma Google Earth van Google. Met dit programma kun je elk deel van de wereld bezoeken, waarbij de grote steden zeer goed uitgewerkt zijn. Verder is er reliëf te zien, je kan zelfs bij sommige steden de gebouwen 3d zien . Ik vind het erg mooi en interessant om even over de wereld rond te neuzen, veel plezier! Hier zie je een paar prachtige screenshots: New York New York New York Alpen Tokyo, kijk eens naar die wagens . Hier de download: Google Earth Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 zo dat wist ik nog niet dat da er was, ziet er goed uit. Reageren
Trax Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Hier is al een topic van Reageren
Jorge_F Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Hier is al een topic van Hier is inderdaad al een topic over . Maar dat plaatje van Tokyo heeft ongelofelijk veel detail! Als je zelfs die auto's ziet . Reageren
Arjen Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Maar dat plaatje van Tokyo heeft ongelofelijk veel detail!Als je zelfs die auto's ziet . Dat komt omdat het een luchtfoto is. In Nederland kan je het ook wel zien. btw. Bezoek New Orleans eens.. Reageren
Trax Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Verwacht je nu dat er gelachen wordt? :td: Reageren
Arjen Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Verwacht je nu dat er gelachen wordt? :td: Het was maar een grapje.. Reageren
Timos Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Wauzie, hoe kreeg jij New York in 3D? Reageren
W3sl3y Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Ik hoorde dat alles wat je ziet uit 2003 komt en niet actueel is. Kijk maar naar New Orleans... alles is nog intact. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Wauzie, hoe kreeg jij New York in 3D? Omg inderdaad! Ik heb het programma ook, maar geen dingen in 3D?! 'T is wel een prachtig programma, maar je kunt er ook voor gaan betalen he? Dan krijg je meer opties ofsow? Reageren
Wauzie Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Je moet Buildings aankruisen, dan kun je New york in 3d bekijken. Dat is tot nu toe wel de enige waarbij ik 3d gebouwen vind. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Je moet Buildings aankruisen, dan kun je New york in 3d bekijken. Dat is tot nu toe wel de enige waarbij ik 3d gebouwen vind. In Parijs zijn als het goed is ook 3d gebouwen . En het Witte Huis is natuurlijk ook helemaal in 3d. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Door op buildings te drukken onderaan. Als het goed is heb jij alleen territories aan-gevinkt staan. EDIT: Ik was te laat, of Wauzie was te vroeg, dat ligt aan je redenatie kader Reageren
P-Jamma Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Ahh bedankt allemaal, Ga 't meteen proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.