Jorge_F Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) Ahh bedankt allemaal, Ga 't meteen proberen Kijk dat bedoel ik dus nou met spam Nasty-Toilet-Man . Maar wie ben ik om je daar op te wijzen? In ieder geval geen moderator. Wat ik minder geslaagd vind aan Google Earth is dat die foto's niet worden geupdate. Want laat er nou net een wolkenveld boven mijn dorp liggen . Bewerkt: 13 september 2005 door Jorge_F Reageren
Wauzie Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Veel mis je niet als je Dorpen wilt bezoeken. Alleen de grote steden zijn uitgewerkt, bij de dorpen kun je bijna de pixels tellen . Reageren
Jorge_F Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Veel mis je niet als je Dorpen wilt bezoeken. Alleen de grote steden zijn uitgewerkt, bij de dorpen kun je bijna de pixels tellen . Ja dat wel, misschien dat in de volgende versie ze zoveel mogelijk dorpen ook in detail kunnen zetten zeg maar. Al zou dat wel heel veel werk zijn, maar zou me toch wel cool lijken Reageren
Juju Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) Ik heb 't ook, maar als ik 't opstart, dan zegt ie dat er een error is, kan iemand me aub helpen? Bewerkt: 24 juni 2006 door italia_juju Reageren
Bradley H. Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Wat voor error precies ? We kunnen je niet helpen als je niet precies zegt wat er word aangegeven. Reageren
Juju Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) Hij zegt: We were to connect to the google earth servers to activate your account. please verify that your internet connection is working properly and retry your account activation for more info visit: error code c000000b blablabla Kan iemand die goed engels praat dit effe vertalen? Bewerkt: 24 juni 2006 door italia_juju Reageren
Big-Bear Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Ik zie nooit echt goede gbeouwen, hoe kom ik daar?, ik wil daaruit men model ideen vinden Reageren
Le MrG Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Je kunt de foto's ook draaien door onderaan op een schuifbal te drukken. Ik heb het programma ook ! Alleen het platteland enz is slecht gedetaileerd Maarja wie kijkt daar nou ! Reageren
X-TX Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Ik denk dat het aan je videokaart ligt. Verder zou ik het niet weten waarom somige dingen niet goed uitzien. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Nee maar, ik zie mensen foto's uit google earth halen, ik weet niet hoe ik daar kom Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Als je het plaatje hebt wat je hier wil ''showen'' moet je op printscreen drukken en hem plakken in paint. Dan uploaden. Verder weet je vast zelf ook wel Zo doe ik het Reageren
Le MrG Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Ik denk dat het aan je videokaart ligt. Verder zou ik het niet weten waarom somige dingen niet goed uitzien. Video kaart ? Wel nee joh ! Kijk maar ens in de Polder ik heb een NVIDIA Geforce 6 Dat is toch wel goed genoeg hoop ik Reageren
X-TX Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Dat kan, verschilt ook erg per pc. Je videokaart kan dan niet alle dingen op het beeld weergeven... is ook een theorie, ik weet het niet zeker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.