kevintje Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 als ik gta vc mta speel dan kan ik chatten en spele maar ik zie niemand terwijl hun mij ook niet zien help mij toch is Reageren
lepertum Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 Ik kan niet chatten, niemand ziet me en ik kan de server niet meer op want dan staat er, disconnected, connection refused, invalid pass. heb me PC al opnieuwx opgestart... Reageren
Arjen Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 lepertum... Daarvoor moet je een password hebben. Als je die niet hebt kan je niet in de server. Je moet gewoon een andere server opzoeken. Reageren
kevintje Geplaatst: 21 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 lepertum...Daarvoor moet je een password hebben. Als je die niet hebt kan je niet in de server. Je moet gewoon een andere server opzoeken. en ik dan?? ik kan niemand zien zij zien mij ook niet Reageren
Arjen Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 Zie je niks? Dan zit je in een server met geen enkele speler. Download eens de nieuwste MTA van GTAGames Download Database Reageren
Furi0uz Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 lepertum...Daarvoor moet je een password hebben. Als je die niet hebt kan je niet in de server. Je moet gewoon een andere server opzoeken. en ik dan?? ik kan niemand zien zij zien mij ook niet Zorg dat je geen F1, F2 of F3 gedrukt hebt... Hou goed in de gaten welke server je probeert, probeer geen server die in het verre buitenland gehost word, hou je ping goed in de gaten en zoals Cortez al zei: Kijk uit dat je geen beveiligde server probeert in te komen... Probeer deze eens: IP: 217.170.14.124 Port: 2003 Reageren
Marius Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 en je moet ook geen mods hebben geinstalleerd want bij sommige mods start mta wel op maar dan loopt hij ingame toch vast. Reageren
kevintje Geplaatst: 21 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 dat hoor ii vaker maar ik heb nieteens een K*T mod ofzo gedaan erop en ik zie niemand geen F1 enzz alleen f9 om de chat te zien en ooal druk ik niet op f9 hij doet het nog niet ne ik heb gta mta 03. bla bla Reageren
Joriz Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Geplaatst: 21 juli 2004 MEt MTA:VC 0.3 heb je deze problemen. Als je MTA:VC 0.3r2 download is dit opgelost. Reageren
Robienske Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 Ondertussen is mta 0.4 al uit. Probeer deze eens. Hij is te downloaden in de download database. Reageren
munitions Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Geplaatst: 24 juli 2004 hm ja maar als er te veel mensen in de server komen kan niemand praten :blink: Reageren
Jarno Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 Er is alweer een nieuwe versie 0.4.1. Afcourse heeft Joriz deze versie toegevoegd in de gtagames DownloadDatabase. Reageren
Furi0uz Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 dat hoor ii vaker maar ik heb nieteens een K*T mod ofzo gedaan erop en ik zie niemand geen F1 enzz alleen f9 om de chat te zien en ooal druk ik niet op f9 hij doet het nog niet ne ik heb gta mta 03. bla bla Lol... met MTA 0.4.1 heb ik nu hetzelfde probleem :huh: ... Eerst draaide het geweldig, normaal en soepel, maar nadat ik 1 of ander programma had geinstalleerd zie ik nu ineens niemand meer ingame enz... Of course heb ik dat proggie der al afgegooid - Geen effect MTA al re-installed - Geen effect Dus dat word binnenkort ff GTA opnieuw installen, werkt dat niet dan word het Windows der opnieuw op gooien Reageren
Jarno Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 Werkt dat niet dan gaat de PC naar Stichting Jarno need many pc's! :lol: Reageren
Furi0uz Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 Werkt dat niet dan gaat de PC naar Stichting Jarno need many pc's! :lol: Lol... Ff rebooten was al genoeg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.