Jump to content

jank jank help help jank jank

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik gta vc mta speel dan kan ik chatten en spele maar ik zie niemand terwijl hun mij ook niet zien help mij toch is

Geplaatst:

Ik kan niet chatten, niemand ziet me en ik kan de server niet meer op want dan staat er, disconnected, connection refused, invalid pass.

heb me PC al opnieuwx opgestart...

Geplaatst:

lepertum...

Daarvoor moet je een password hebben. Als je die niet hebt kan je niet in de server.

Je moet gewoon een andere server opzoeken. ;)

Geplaatst:
lepertum...

Daarvoor moet je een password hebben. Als je die niet hebt kan je niet in de server.

Je moet gewoon een andere server opzoeken. ;)

en ik dan?? ik kan niemand zien zij zien mij ook niet

Geplaatst:
lepertum...

Je moet gewoon een andere server opzoeken.  ;)

en ik dan?? ik kan niemand zien zij zien mij ook niet

Zorg dat je geen F1, F2 of F3 gedrukt hebt...

Hou goed in de gaten welke server je probeert, probeer geen server die in het verre buitenland gehost word, hou je ping goed in de gaten en zoals Cortez al zei: Kijk uit dat je geen beveiligde server probeert in te komen...

Probeer deze eens:

IP: 217.170.14.124

Port: 2003

Geplaatst:

en je moet ook geen mods hebben geinstalleerd want bij sommige mods start mta wel op maar dan loopt hij ingame toch vast.

Geplaatst:

dat hoor ii vaker maar ik heb nieteens een K*T mod ofzo gedaan erop en ik zie niemand geen F1 enzz alleen f9 om de chat te zien en ooal druk ik niet op f9 hij doet het nog niet ne ik heb gta mta 03. bla bla

Geplaatst:

Ondertussen is mta 0.4 al uit. Probeer deze eens. Hij is te downloaden in de download database. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Er is alweer een nieuwe versie 0.4.1.

Afcourse heeft Joriz deze versie toegevoegd in de gtagames DownloadDatabase.

Geplaatst:
dat hoor ii vaker maar ik heb nieteens een K*T mod ofzo gedaan erop en ik zie niemand geen F1 enzz alleen f9 om de chat te zien en ooal druk ik niet op f9 hij doet het nog niet ne ik heb gta mta 03. bla bla

Lol... met MTA 0.4.1 heb ik nu hetzelfde probleem :huh: ...

Eerst draaide het geweldig, normaal en soepel, maar nadat ik 1 of ander programma had geinstalleerd zie ik nu ineens niemand meer ingame enz...

Of course heb ik dat proggie der al afgegooid - Geen effect

MTA al re-installed - Geen effect

Dus dat word binnenkort ff GTA opnieuw installen, werkt dat niet dan word het Windows der opnieuw op gooien :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...