Jump to content

Salvatore Leone

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Salvatore Leone beland in de gevangenis tijdens het spel..

grandtheftautolibertycitystori.jpg

Hier een vergelijking:

salvatore3nq.jpg

Bewerkt: door Mark B.
Geplaatst:

zou dat mischien als begin gebeuren en dan mischien met je dan hem helpen om uit te komen omdat hij in gta 3 niet in de gevangenis zit

Geplaatst:

Goed gevonden Mark.

Dit is denk ik wel een onderdeel van de verhaallijn, of is dit het einde Leone opgepakt wordt?

Geplaatst:
Goed gevonden Mark.

Dit is denk ik wel een onderdeel van de verhaallijn, of is dit het einde Leone opgepakt wordt?

maar dan zou hij denk ik niet in gta 3 voor komen wat wel is

Geplaatst:

Nou hij heeft geen handboeien om maar wel een gevangenis outfit aan..

Geplaatst:

Of hij komt er net uit :D

Ik zou het nog niet weten.

Pas als LCS uit is dan komen we er allemaal achter.

Geplaatst:

Of hij komt er net uit :D

Ik zou het nog niet weten.

Pas als LCS uit is dan komen we er allemaal achter.

ik denke het ook omdat hij voor de politie gebouw staat

Geplaatst:

Of hij gaat de Gruppe Sechs in, het is immers een Securicar dus, of hij er in of uit of helemaal niks met de gevangenis doet? We dont can look in the future. :-(:N

Geplaatst:
Of hij gaat de Gruppe Sechs in, het is immers een Securicar dus, of hij er in of uit of helemaal niks met de gevangenis doet? We dont can look in the future. :-(:N

Hij heeft wat met de gevangenis te maken want anders had hij niet zo'n oranje gevangenis pak aan..En als hij niets met de gevangenis had te maken had hij wel een normaal pak aan.

Geplaatst:

Daar zit ook weer wat in, ik denk dat die Gruppe Sechs bus er ook wat mee te maken heeft, misschien geld dat Salvatore probeerde te transporteren (dit kan makkelijk een missie worden). :?

Geplaatst:

Ergens in de Liberty Tree staat een verhaal over dat Salvator Leone voor het gerechtshof moest komen vanwege een of andere financiele zaak. In GTA3 ga je ook op bezoek bij Salvator (Salvator Called A Meeting) om te 'vieren' dat hij vrij gesproken is.

Geplaatst:

kan het zijn dat bij de begin van gta 3 wordt toch die ene swat busje overvalle zat daar salvatore leone niet in??? of wie was het dan??

Geplaatst:
kan het zijn dat bij de begin van gta 3 wordt toch die ene swat busje overvalle zat daar salvatore leone niet in??? of wie was het dan??

Nee dat was Salvatore Leone niet.

Het is een Aziaat die word ontvoerd, die moet je tijdens een missie van Donald Love weer bevrijden.

Catalina en Miguel ontvoerden die Aziaat..

Geplaatst:
kan het zijn dat bij de begin van gta 3 wordt toch die ene swat busje overvalle zat daar salvatore leone niet in???    of wie was het dan??

Nee dat was Salvatore Leone niet.

Het is een Aziaat die word ontvoerd, die moet je tijdens een missie van Donald Love weer bevrijden.

Catalina en Miguel ontvoerden die Aziaat..

ah ik dacht al

• 3 weken later...
Geplaatst:

kan het verhaal aflopen dat hij wordt gearresteerd want in het begin van gtaIII komt claude net uit de auto en heeft een gevangenispak aan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...