GtaArsenal Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Zou iemand voor mij het orginele bestand carshow_sfse.dff kunnen uploaden, je leest het goed .dff en niet txd. Door dat ik Wang Cars wou veranderen is het bestand beschadigd, en laad die de texture van het gebouw niet meer in, ik was zo dom om geen back-up van het bestand te maken. Alvast bedankt GtaArsenal ps. Ik wist niet in welke forum ik moest plaatsen, dus heb ik hem maar in algemeen gedaan. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Het maakt niet uit dat je het hier neer hebt gepost, maar in het vervolg kun je beter in een ander Forum posten, zoals het Hulp of Modding Help forum Daar weten ze er wel meer raad mee Ik wil ze je nu ook wel sturen alleen heb ik de bestanden niet op m'n laptop staan waar ik nu op bezig bben.... Reageren
Bradley H. Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Hier..., carshow_sfse.dff Reageren
GtaArsenal Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Sorry dat ik een beetje laat reageer, maar alsnog erg bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.