DaddyPimp Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) Hier een filmpje van de allernieuwste GTA! Grand Theft Auto: lego City, Een filmpje gebaseerd op GTA, en gemaakt met Lego Filmpje GTA Lego City (Hij is niet van mij!) Zet er ook onder wat je ervan vind Bewerkt: 13 september 2005 door DaddyPimp Reageren
need my speed Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Ik kan hem niet zien (ik heb geen Quicktime), maar staat deze niet al op GTAGames? Reageren
Damos Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) als ik hem download kan ik hem niet openen EDIT: 500ste bericht Bewerkt: 13 september 2005 door Shin Chan Reageren
Joriz Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Deze is best wel oud. (nog uit de tijd dat iedereen GTA Vice City speelde) Meer van dit soort filmpjes kan je hier vinden: http://www.brickfilms.com/films.php Reageren
Young_Buck Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 mij lijkt het niet zo heel veel aan als hij er zo uit komt te zien gelukkig is hij zo niet anders had ik hem niet gekocht ik houd ook niet zo lego ik speelde altijd liever met de playmobiel Reageren
henk_jan Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 haha best wel lol dat filmjpe ze moeten voor de gein zon spelletje maken Reageren
rick15465 Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 ik vind hem leuk vooral als de auto opblaast Reageren
Kapii Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik heb GTA lego nog nooit gespeeld. In Venlo en Omstreken heb ik hem ook nog nooit gezien eerlijk waar .. Dus I Don't know anything from that game Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik heb GTA lego nog nooit gespeeld. In Venlo en Omstreken heb ik hem ook nog nooit gezien eerlijk waar .. Dus I Don't know anything from that game Haha, het is maar een filmpje. Dat heeft gewoon iemand voor de lol gemaakt. Zo komt GTA Next er echt niet uit te zien. Wees gerust. Reageren
arnie Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Wel cool nagedaan, vooral die auto die ontploft is mooi gedaan. En het zou wel cool als er zo een spel zou bestaan Reageren
Achille Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Wuhahahah ziet er grappig uit! Bewerkt: 5 oktober 2005 door Mad Dogg Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Wel leuk filmpje leuk met die auto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.