johnnnyboy15nl Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 hallo GTA gamers, is er al een mod die alles in het nederlands vertaalt ? of een walk mod ? (is hier al een forum over zo ja sorry voor een dubbel forum) Reageren
Flame^ Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 hallo GTA gamers, is er al een mod die alles in het nederlands vertaalt ? of een walk mod ? (is hier al een forum over zo ja sorry voor een dubbel forum) Nee, er is volgens mij nog geen mod voor SA in het Nederlands. Deze komt er wel, verschillende mensen zijn er volgens mij mee bezig . Je kan beter in de Modding Forums zijn voor meer informatie . Reageren
kortman_8 Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) Er is wel een mod, maar die vertaalt niet zo veel. Klik. Bewerkt: 13 september 2005 door kortman_8 Reageren
Goliat Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 ja zoooooooooon mod is er ook voor VC Reageren
frapkoe Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Ik ben ermee bezig. Als er iemand is die wil helpen stuur ff een PM naar me Greetzzzz Frap Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.