Jump to content

Pier 69

demontventoux

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik moet aan de missie "Pier 69" beginnen, maar ik vind de plaats waar ik moet beginnen niet :bonk:

ik heb juist de missie "Ice cold killa" gedaan, deze begon aan de garaga is SF zelf, maar Pier 69 is noch daar noch bij Jizzy zelf.

Ik zou de walktrought wel willen gebruiken maar wanneer ik die pagina opdendoe komt er een foutmelding.

demontventoux

Geplaatst: (bewerkt)

GTAgames en dus ook de WT waren een tijdje off-line volgens mij. Maar nu over je probleem:

Het is op een pier vlak bij de brug naar LV, het is een van die pieren op het plaatje. Er staat als het goed is een syndicate logotje erbij .Je moet natuurlijk wel al Ice Cold Killer gedaan hebben he.

sanandreasmap1my5no.th.jpg

Bij het trappetje aan de zijkant van het gebouw zie je als het goed is de rode marker voor de cutscene.....

Bewerkt: door Crifox
Geplaatst:
Hallo,

ik moet aan de missie "Pier 69" beginnen, maar ik vind de plaats waar ik moet beginnen niet :bonk:

ik heb juist de missie "Ice cold killa" gedaan, deze begon aan de garaga is SF zelf, maar Pier 69 is noch daar noch bij Jizzy zelf.

Ik zou de walktrought wel willen gebruiken maar wanneer ik die pagina opdendoe komt er een foutmelding.

demontventoux

De missie: "Pier 69" begint aan de top van het gebouw tegenover Pier 69. Aan de zijkant van het gebouw is een doorgang en als je daardoor heengaat zie je een trap. Ga daaromhoog en als het goed is zie je dan een rode marker. Dan kan je de missie beginnen ! :)

Geplaatst:
Hallo,

demontventoux

De Walktrough ligt er tijdelijk uit, maar de Moderators doen er goed hun best voor om deze zo snel mogelijk weer te laten werken ;)

Hallo,

ik moet aan de missie "Pier 69" beginnen, maar ik vind de plaats waar ik moet beginnen niet  :bonk:

demontventoux

De Walktrough ligt er tijdelijk uit, maar de Moderators doen er goed hun best voor om deze zo snel mogelijk weer te laten werken ;)

*EDIT: Ai, Ai, Dubbelpost, kan er niks aan doen :{

Bewerkt: door Nasty-Toilet-Man
Geplaatst:

Hallo

ja, khebbet gevonden hoor, bedankt, missie uitgespeeld. En ook de vlgende missie uitgespeeld.

Maar nu, moet ik eerst die Wang missie's doen? (heb ik al een deel van gedaan)

of mag ik "Syndicated missions 2" ook al doen? dat is met de missie "Ya-Ka Boom" of zoiets.

OMdat bij de Wang missie's zit ik eigenlijk wat vast, ik moet een misie den met amfibie... waarbij ik 25%longcapaciteit moet hebben, en die heb ik niet :s

Dus moet ik nu gewoon trainen tot 25%longcapaciteit of kan ik al ergens die Ya-ka Boom missie doen?

klein vraagje: Voor men longcapaciteit te oefenen, is dit dan gewoon veel onder water zwemmen?

Geplaatst:

ja veel onderwater zwemmen maar dat duurt erg lang en ik had nog meer nodig :ch: naja als je wil kan je ook gewoon een code doen:

CJ kan niet verdrinken / oneindig zuurstof

Als je deze cheat gebruikt kan je zolang als je wilt onderwater zwemmen, je luchtbalkje raakt

nooit op!

CVWKXAM

dan kan je gwn niet verdrinken :'D

Geplaatst:

hi,

goed idee ;) maareuh, ik probeer zonder cheats (alé, met 1ntje :'D ) het spel uit te spelen dus.....veel gaan zwemmen dus :{

En met die Ya-Ka boom missie, kan ik die dus nu al doen? en ja, waar dan aub?

demontventoux

Geplaatst:

Kijk anders even een kijkje in de Walktrough (Wanneer deze gemaakt is ;) )

Hier vind je Alle info over alle missies, beschrijvingen, en wanneer je ze kan spelen ;)

BTW: De missie: Pier 69, is niet van Jizzy, het is een missie van CJ....

yes, walktrough gemaakt!

maar de Ya-ka Boom missie kan ik pas doen als alle syndiacted missie's 1 zijn afgewerkt (heb ik) maar ook alle woozi missie's moeten worden afgewerkt. En daarvan heb ik er nog maar 3 :s

Dus nu gewoonweg veel trainen onder water en dan....eindelijk Las Venturas.

Maar ik heb nu ook de Zero RC shop gekocht, kan ik daar ook al geen missie's doen nu? En zo ja, waar beginnen die missie's dan? Aan de winkel zelf?

Bewerkt: door demontventoux
yes, walktrough gemaakt!

maar de Ya-ka Boom missie kan ik pas doen als alle syndiacted missie's 1 zijn afgewerkt (heb ik) maar ook alle woozi missie's moeten worden afgewerkt. En daarvan heb ik er nog maar 3 :s

Dus nu gewoonweg veel trainen onder water en dan....eindelijk Las Venturas.

Maar ik heb nu ook de Zero RC shop gekocht, kan ik daar ook al geen missie's doen nu?

Jawel, bij Zero's RC shop krijg je 3 missies. Deze zijn wel erg moeilijk te doen ;) .

Dit zijn de missies die je krijgt:

- Air Raid

- Supply Lines

- New Model Army

Ook hoef je deze niet te doen voor de Storyline, wel voor de 100% ;) .

Bewerkt: door Big Smoke
Geplaatst:

Je moet de winkel idd. kopen maa bij mij kon ik nog geen direct missies doen ik reed ff 1 uur rond(in echte tijd) en dan ging ik terug en er stond een marker.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...