Damos Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 hoe kan je de gebouwen veranderen bevoorbeeld de tekst ik heb al bij de zoekfunctie gekeken maar er kwam niks uit Reageren
MarcN Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Kijk eens op http://gtamodding.gtagames.nl Ik denk dat je het daar wel kunt vinden. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Je moet de IMG tool en de TXD workshop downloaden van GTAGAMES.nl, Stap 1 Je opend de GTA3.img in de Models map van je SA folder. Nu zoek je de TXD die jij wilt veranderen. Kijk hier om die TXD's te zoeken Nu druk je op *commands* - *extract* Stap 2 Open de TXD builder en open de TXD. Nu kun je de textures veranderen, door de oude BMP's te vervangen door nieuwe, Je drukt op comprimeren, en dan op save. Ga weer na de GTA3.img, en replace nu de TXD. Als je nog vragen hebt. Stel ze gerust Reageren
Flame^ Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Hier is ook een tutorial voor het textureren van objecten in SA . Reageren
Damos Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2005 bedankt voor de hulp en marcN de site doet het niet Reageren
Bradley H. Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Vreemd..., bij mij doet hij het wel..., Hier een screen Tutorial gemaakt door Ironfist Reageren
burpicane Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 ik krijk ook een mysql error hoor Reageren
Damos Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Kan het zo ook met vc? Reageren
Wiepie Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 ik krijk ook een mysql error hoor Ja zoiets krijg ik ook al de hele dag Reageren
Bradley H. Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Kan het zo ook met vc? JA..., precies hetzelfde, aleen moet je dan rechts onderaan VC aanklikken. In de TXDworkshop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.