Jump to content

het beste racegame

wat is het beste,leukste racegame  

56 leden hebben gestemd

1. 1. wat is het beste,leukste racegame

• 1. need for speed underground
      23
    • 2. juiced
      0
    • 3. burnout
      10
    • 4. of een ander racegame (zet het hieronder)
      13
    • 4. Gran Turismo 4.
      8

Recommended Posts

Geplaatst:

ik doe het eigenlijk meer voor het tunen want ik vindt het cool om je auto's en/of moto's zelf te kunnen tunen in het oneindige maar is er nog een ander spel met auto's en moto's die je heel schoon kunt tunen zoals in midnight club kan je ook de auto's en moto's tunen en ik zou wel graag willen dat je veel verschillend kan tunen zoals in need 4 speed underground want mijn neef heeft dit spel en ik heb hem eens bezig gezien en je kan wel uit veel auto's kiezen en er zijn wel veel

mogelijkheden dat zou ik willen : VEEL MOGELIJKHEDEN IN HET TUNEN... :'D :Y_O_:puh:

• Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• iLoveGta

15

• Mazzeltje

4

• Caltson

3

• Xtreem-designer

3

Geplaatst:

Mijn beste racegame is Gran Turismo 4, daar kan echt niets tegen op. _O_ De reusachtige keuze van auto's is gewoon geweldig, ook weer een hele reeks bestaande circuits.

Geplaatst: (bewerkt)

ja maar in need 4 speed underground 2 is er toch ook een grote keuze uit zuto's want ik heb dat effjes gezien maar ik twijfel tussen die 3 :

need 4 speed underground

gt4

midnight club 3 : dub edition

:cab:

EDIT : ik heb eens vergeleken en gekeken naar foto's en video's en mijn stijl is toch need for speed underground 2 en midnightclub 3 : dub edition dus ik twijfel tussen die twee, nu zou ik willen weten welke jullie het beste van die twee games vindt want ik weet het nog niet ... :sst:

en oja bijna vergeten : hoeveel zijn de prijzen van die 2 spellen :?

Bewerkt: door iLoveGta
Geplaatst:

De prijzen zijn voor NFSU 2: €30,-

Midnight Club 3: Volgens mij 50 of 55 euro nog.

Maar ik zelf heb bijde spellen en vind Midnight Club 3 toch eigenlijk wel mooier.

NFSU 2 is ook een pracht van een game.

Geplaatst:

maar ik zou willen weten welke game jullie het beste,leukste , mooiste game vinden van die twee want ik ga een kieze nuit die twee maar weet nie welke :cab:

Geplaatst: (bewerkt)

need for speed underground 2 : hoeveel auto's kan je ongeveer tunen(ongeveer )

midnight club 3 dub edition : hoeveel auto's en moto's kan je ongeveer tunen(ongeveer )

EDIT : :D_O_:cya::Y:):klap: 150 ste bericht _O_:D:cya::klap::)

Bewerkt: door iLoveGta
Geplaatst:

Voor de PC ga ik toch voor Need For Speed Underground (2).

Maar als ik voor op de spelcomputer zou moeten kiezen kies ik voor GT4.

Het is gewoon een heel echt en mooi spel ;).

Geplaatst:

Gran turismo is een zaalig race spel, maar midnight club 3 is beter als je meer houd van race/tune spellen.

Of als je meer houd van racen/vernielen(met je auto natuurlijk) ben je beter voor burnout revenge.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...