bas728 Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 als ik de nl verzi wil doet hij het niet hij zegt dan geweigert dus kunnen juili niet iets doen om het aan me te geven oke als julli het hebben hoor tnx Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) Nederlandse versie? Ik dacht dat er alleen maar een Engelse was... Maar je kunt dan toch ook gewoon de Engelse downloaden? En op Nederlandse Servers gaan spelen.. (Dit kon je beter bij Multi Theft Auto Hulp, plaatsen) Bewerkt: 14 september 2005 door DaddyPimp Reageren
Azer Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 als ik de nl verzi wil doet hij het niet hij zegt dan geweigert dus kunnen juili niet iets doen om het aan me te geven oke als julli het hebben hoor tnx er is geen nederlandse versie en geweigerd? die nederlandse downloadlinks at mtavc.com werken ook niet meer Reageren
Jarno Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Neem een andere locatie van MTAVC download. Reageren
bas728 Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2005 j ik heb het gevonden bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.