blije1986 Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) Ey mensen, het lukt me iedere keer niet om op gtagames.nl mijn bestand te uploaden dus doe ik het maar hier. Ik heb showrooms gemaakt van allerlei merken voor GTA - SA: - seat - audi - suzuki - honda - bmw - renault - opel - alfa romeo - chevrolet - citroën - mercedes - subaru - mini - jaguar - mitsubishi - MG - mazda - peugeot - nissan - skoda - lancia - rover - saab Ik heb ook de soort stenen, vloeren e.d. veranderd en dit wil ik graag met jullie delen. Je kan de showrooms !!! HIER !!! downloaden. Als je er 1tje hebt gebruikt en je vind hem mooi?? wees dan zo vriendelijk om even een screenshot hier neer te zetten. dat zou ik erg leuk vinden. Greatz Mark Bewerkt: 14 september 2005 door blije1986 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Heb je er ook screenshots van? Het lijkt me een erg mooie mod, alleen ik wil wel eerst screens zien voordat ik hem ga downloaden... Reageren
blije1986 Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) Heb je er ook screenshots van?Het lijkt me een erg mooie mod, alleen ik wil wel eerst screens zien voordat ik hem ga downloaden... Dat gaat nuerg lastig, ik ben op me werk... en als ik het zelf in me spel zet, kan ik de shworoom nergens vinden.Ik ben pas net begonnen met het spelen van het spel en moet het dus nog helemaal leren. Het enige wat ik je kan geven is een screenshot van een eerdere mod.... Dit is een eerdere mod van mij, in de 23 showrooms mod, heb ik ook de stenen, vloeren e.d. veranderd... M`n eerste mod is door iemand getest en dat is in dit topic te vinden Greatz Mark Bewerkt: 14 september 2005 door blije1986 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Wauw, ziet er echt mooi uit man :'D Reageren
blije1986 Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Wauw, ziet er echt mooi uit man :'D dank je, maar de andere merken zijn weer net even wat beter afgewerkt e.d. greatz Mark Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ja het is wel mooi gedaan. En mij is het ook nog nooit gelukt iets op gtagames.nl te zetten, weet niet waarom naar een van mij packs was veel vraag ( beetje oftopic maar.. hopelijk niet erg ). Maar mooi gedaan ga hem ook downloaden Reageren
blije1986 Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ja het is wel mooi gedaan.En mij is het ook nog nooit gelukt iets op gtagames.nl te zetten, weet niet waarom naar een van mij packs was veel vraag ( beetje oftopic maar.. hopelijk niet erg ). Maar mooi gedaan ga hem ook downloaden Dankje voor je compliment! Zou je dan hier een screenshot willen plaatsen?? Greatz mark Reageren
Velaro Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) Hoe installeer ik hem Please zeg het,ik zou hem graag hebben Bewerkt: 14 september 2005 door gtafan1221 Reageren
blije1986 Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Hoe installeer ik hem Please zeg het,ik zou hem graag hebben helaas kan je maar 1 showroom tegelijk installeren, het is dus of de een of de ander.... Om hem in je spel te zetten moet je ff de IMGTOOL downloaden. Met de IMGTOOL kies je voor GTA3.??? en dan schrijf je het oude bestand met het nieuw gedownloade over. als het niet lukt hoor ik het wel. Greatz Mark Reageren
Velaro Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Eu,Als ik het bestand heb verwisseld en ik start GTA:SA op krijg ik dit resultaat Doe ik iets fout ? Reageren
blije1986 Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Eu,Als ik het bestand heb verwisseld en ik start GTA:SA op krijg ik dit resultaat Doe ik iets fout ? hmzzz..... dat ziet er erg vaag uit zeg Maar ik zie ookd e stenen die ik heb gebruikt nergens terug, zoals in de screenshot van de VW showroom....... ik weet niet of jij wat fout doet.... maar dit is in ieder geval niet goed.... Greatz Mark Reageren
joost Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Ik heb de Rover showroom geinstalleerd, omdat ik een grote rover ben (k heb zelf een Rover 214). Het ziet er echt goed uit. Hieronder volgen 2 screenshots: Reageren
blije1986 Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 dank je, als ik hem zo zie, dan vind ik hem ook erg mooi Reageren
Velaro Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Maar wil iemand me dan zeggen wat ik fout doe ?Ik heb het met de Seat showroom en met de Opel showroom gedaan,AUB zeg het want ik wil hem heel graag hebben ! Reageren
Shorty_D Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Ik vind hem persoonlijk toch wel mooi gelukt. Big up voor deze mod. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.