Martinben Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ik moet leden van de groove street strikken voor een gang war... maar als ik voor ze sta,ik moet ik handelen om ze mee te laten vechten?? Daarna is hij bijna uit gespeelt!! wilt iemand mij helpen?? thanks!! Reageren
Flame^ Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) Je moet met een pistool richten op een gang member en dan op G of H drukken. Dan "joint" die gang member je gang . Edit: Dan weet ik het niet, sorry :$ Bewerkt: 14 september 2005 door Big Smoke Reageren
Martinben Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Je moet met een pistool richten op een gang member en dan op G of H drukken. Dan "joint" die gang member je gang . Ik speel hem op de xbox.....sorry was ik er vergeten bij te vermelden alvast bedankt Reageren
P-Jamma Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) Tenzij je hem op de PS2 hebt, dan doe je "Auto Aim" op de Gangmember en druk je pijltje omhoog of omlaag *Edit: Je was me voor De Controls voor de Xbox weet ik zo niet... Bewerkt: 14 september 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren
Stino Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) Het werkt inderdaad hetzelfde op de xbox als op de PS2 dus: Auto-aim + Pijltje omhoog Bewerkt: 14 september 2005 door Stino Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.