D-Square Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Hey, Ik ben bezig met een NL Taal Mod (zoals zovelen denk ik). Ik zag opeens dit: RUN_2P 2p Run Around Player 2 : Push ~k~~GO_LEFT~ or ~k~~GO_RIGHT~ to select a character.~N~~k~~PED_SPRINT~ Select ~r~Both players were killed ~r~Player one was killed ~r~Player two was killed ~s~Free roam around the city. ~s~You can kiss the other player by standing near them and pressing ~k~~PED_ANSWER_PHONE~. Kun je dan ook 2 Player doen met de computer? Zoja, HOW CJ (he! Nog een CJ!) Reageren
Gunslinger Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Hey,Ik ben bezig met een NL Taal Mod (zoals zovelen denk ik). Ik zag opeens dit: RUN_2P 2p Run Around Player 2 : Push ~k~~GO_LEFT~ or ~k~~GO_RIGHT~ to select a character.~N~~k~~PED_SPRINT~ Select ~r~Both players were killed ~r~Player one was killed ~r~Player two was killed ~s~Free roam around the city. ~s~You can kiss the other player by standing near them and pressing ~k~~PED_ANSWER_PHONE~. Kun je dan ook 2 Player doen met de computer? Zoja, HOW CJ (he! Nog een CJ!) Nee, ik heb dit ook een keer gezien. Er staan ook dingen in als "Please check you're controller (Dual Schock for Playstation 2) in insert." Gewoon een paar sporen van de port van PS2 > PC. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 ja er zijn heel veel sproen van ps 2 te vinden.. (ik vind et trrouwens wel stom dat ze niks voor de 2player op de pc in de plaats hebben gedaan Reageren
Crifox Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Multiplayer bestaat dus niet op de PC, dit zijn dus gewoon sporen van de PS2 W8 gewoon tot MTA of GTA:MP uitkomt en dan kan je lkkr met zijn 2'en spelen Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 er komt een mod uit met 2player voor pc en hoe wil je spelen met 2 player je hebt de muis nodig om (fatsoendelijk) te spelen ! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 er komt een mod uit met 2player voor pcen hoe wil je spelen met 2 player je hebt de muis nodig om (fatsoendelijk) te spelen ! Even wat meer over die mods: Waarschijnlijk bedoel je MTA. Voor wie er meer over wilt weten, kijk even in de MTA Forums. Of kijk even op de website van MTA. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 nee ik bedoel geen MTA kijk maar Hier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.