Roxx0rz Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 hallo, als ik u2 met een controller wil spelen, deze: dan is het zo, dat als ik u2 opstart, dat de controller er voor zorg dat hij maar omhoog blijft scrollen... ik kan dus niks kiezen... zonder controller werkt ie goed, hoe kan dit? gr -BoMBeR Reageren
P-Jamma Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) Is dat de Controller die je hebt?? Er staat op: PC Controller Er zijn ook controllers van Pihranha voor de PS2 Wat ik ok heb gehad: Ik kon maar geen 2player mode in NFSU2 doen, en in andere spellen ook niet, toen bleek het dat je voor sommige Games 2 Playstation2 Controllers nodig hebt, dus een playstation1 controller doet het niet daarbij, hier kan het ook aan liggen? Bewerkt: 14 september 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) het is een pc controller ja, ik gebruik hem ook voor de pc... iemand? Bewerkt: 16 september 2005 door BoMBeRMeN Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 sory voor de dubblepost, maar iemand? Reageren
Synchro Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Ik snap je probleem niet echt goed. Wil je het is in ABN uitleggen? dat als ik u2 opstart, dat de controller er voor zorg dat hij maar omhoog blijft scrollen... ik kan dus niks kiezen... Dat snap ik niet Reageren
Stino Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Het betekend, dat als hij Underground 2 opstartd, dat de controller ervoor zorgt dat hij heel de tijd omhoog blijft gaan bijvoorbeel van options naar spelen, zodat hij niet kan kiezen. Maar is het mischien een idee om de controller aan te sluiten als je begint met een race, en in het menu nog niet? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Heb je toevallig zo'n controller waar zo'n sensor op zit die reageerd op bewegingen? (dat je naar boven gaat in het menu als de controller met de sensor omhoog ligt bijvoorbeeld) Als dat zo is moet je die functie even uitzetten. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 nee, het is gewoon een ps2 controller maar dan voor de pc... en als ik in het eigenschappen menu kijk, onder de controller, dan zie ik ook button 10 de heletijd ingedrukt staan. ook als ik hem niet indruk... maar bij sa heb ik daar geen problemen mee... dus, is er een patch ofzo voor? Reageren
Backsmash Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 ik heb ook zoiets met mn muis, maar probeer die controller eerst opnieuw te installeren, met cd als je die hebt, zorg ook dat je echt de goede controler kiest, niet een verkeerde. als dat niet helpt moet je er eens mee op een stuk hout slaan, dat helpt bij mij altijd Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 heb ik al 2 keer gedaan, nog steeds geen effect... Reageren
Caltson Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 (bewerkt) terug naar de winkel gaan en probleem uitleggen (ik heb dit probleem soms ook met ps2 controller,maar dan druk ik gewoon op boven en stopt die wel) Bewerkt: 21 september 2005 door gtagangster Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Voor de 100000ste keer, het is geen PS2!!!!!! het is pc... en bij alle andere spellen werkt ie wel goed... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.