Wauzie Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Maar is die wel met Homie Creation? Ja Reageren
Damos Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Mijn complimenten eeen echt goede mod kun je al zien aan de screens Reageren
Crifox Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Ik geef het een 9,5 (als ik tienen zou geven, zou het een 10 zijn. maar die geef ik niet ) Superrrrr toppie jongens !! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Wow inderdaad erg mooi, maar ik krijg het niet vor elkaar om een vehicles te spawnen, en al die nadere van de vorige versie Hoe komt dit, ik heb de openened up versie Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Ik heb een vraagje Hoe word je die CJ die je op dqat plaatje ziet? Of zit dat niet meer in dit deel? Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 die screenshotmaker vind ik ieritant en waar worden die screens opgeslagen? en voorderest vin ik het ene vette mod alleen jammer dat niet alle voertuigen erin zitten Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 die screenshotmaker vind ik ieritant en waar worden die screens opgeslagen?en voorderest vin ik het ene vette mod alleen jammer dat niet alle voertuigen erin zitten Wedden dat alle voertuigen erbij zitten . Je moet wel een subcategorie als 'SUV' ofzo kiezen he . Reageren
josie Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Geen nieuwe screens Och ja wat maakt het uit? Wat ik zo hoor is het een top mod. Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Ik vind dit ook echt een mooie mod. Veel handige opties. ( heb het spel toch al uitgespeeld dus download hem nog wel een keer, nu niet ben zelf aan het modden ) mijn complimenten Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 nou die rc voertuigjes zitten er niet bij das zo jammer Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 nou ik heb nog even gekeken en ik heb gezien dat de sky crane die heli er niet in zit en de rc voertuigen voor derest tot zover ik weet zit alles erin Reageren
Johan O. Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 nou ik heb nog even gekeken en ik heb gezien dat de sky crane die heli er niet in zit en de rc voertuigen voor derest tot zover ik weet zit alles erin de skycrane is geen apart voertuig dat is een script. en je kan niet in RC voertuigen rijden ook niet met een andere spawn tool. Verder Top jongens ga zo Door KUTGW :'D Reageren
Stino Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Goed werk! Ik heb hem gelijk geinstalleerd en hij si helemaal vet! Reageren
Le MrG Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Zou je ook een Trein kunnen Spawnen ? Die heb ik nergens gevonden in het lijstje Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Zou je ook een Trein kunnen Spawnen ?Die heb ik nergens gevonden in het lijstje Een trein kan voor zover ik weet alleen op de rails rijden dus ik denk dat dat vrijwel onmogelijk is . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.