Johan O. Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Zou je ook een Trein kunnen Spawnen ?Die heb ik nergens gevonden in het lijstje Een trein kan voor zover ik weet alleen op de rails rijden dus ik denk dat dat vrijwel onmogelijk is . ik heb een andere Carspawner als ik een trein spawn dan crasht et spel. Maar zoals ik al zei goed werk ik download hem denk niet, eerst me internet problemen oplossen Bewerkt: 18 september 2005 door Low-Co Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Je kan idd geen trein spawnen omdat je niet in de trein kan stappen als hij voor je staat. Reageren
Timotees Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Vette mod, erg leuk als je wilt klooien. Je krijgt er ook een hoop grappige dingen mee: Reageren
Achille Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 nee idd tis wel jammer zou wel lache zijn miss kan iemand er gwne banden onder doen ofzo:P:P:P Reageren
Gino Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Hoe gaat dat eigen gang maken ? (Kunnen er screens bij?) Reageren
Rekam Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Als ik SA wil spelen met de N00bmode, dan kan ik maar even voor ongeveer 10 minuten spelen, en daarna crasht het spel. Ik heb nog geen mods toegevoegt. Waaraan kan het probleem liggen? Reageren
sander_88 Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Egt dit is een SUPERMOD! Alleen 1 raar ding zit erin als b.v. Ryder bij me in de auto wil stappen krijgt ie de deur niet van het slot Iemand een idee hoe ik het moe oplossen? Reageren
sander_88 Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Het is al gelukt... Alleen als k nu bij de missie ben waar je gaat eten met Smoke Sweet en Ryder loopt ie steeds vast... Hebben meer mensen dat? Reageren
Wauzie Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Dat hebben meerdere personen, je moet die missie dan alles uitzetten van de noobmode. Reageren
yvea0 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik kan de wielen van een vliegtuig niet intrekken voor dat ie een screen maakt Reageren
tha san shooter Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) Zeg, jou link op gtaforum.tk was niet lollig, het koste me wel 2minuten om hier uit te geraken jij bent een echte spam verstuurder Als je nog van die pest grapjes hebt, doe dit dan niet op forums, je kan geschorst worden!!! nog ff *** tegen jou zeggen en al dat pesten is nog niet over. Pestkop hier mijn eigen scheld woord alws kom daar maar eens uit grz. Johan note aan gtaforum / je vind deze link aan de onderste zwarte balk (op pagina 1!) duh: het was josie >>> Door Patrickw: fixed<<< Bewerkt: 25 mei 2007 door PatrickW Reageren
!epica! Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Als ik op Je kunt deze Mod hier downloaden. en dan Hier wil klikken ga ik naar de strat pagina en ben ik uitgelogt hoe moet dat??? Edit: Laat maar zitten ik heb 't al gevonden Reageren
Mustafa Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 downloaden lukt niet als ik op !hier! druk dan gaat die naar indexpagina en moet je inloggen en ben je hem kwijt.. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 downloaden lukt niet als ik op !hier! druk dan gaat die naar indexpagina en moet je inloggen en ben je hem kwijt.. Klopt, dat komt namelijk door de vernieuwing van de site. Je kan hem op dit vinden in de downloadbase. Je kan de N00bmode hier downloaden. Veel plezier ermee! Reageren
Vleeg Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Bij mij valt het spel uit zodra mijn savegame geladen is. Hebben hier meer mensen last van? Want ik wil best wel met de noobmode spelen maar het kan dus niet. Groetjes Jim Oja, de volgende keer the san shooter als je dat van gtaforum krijgt even op enter duwen is ie binnen 10 seconden weg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.