Jump to content

[REL]GTA N00bmode V2.0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Zou je ook een Trein kunnen Spawnen ?

Die heb ik nergens gevonden in het lijstje

Een trein kan voor zover ik weet alleen op de rails rijden dus ik denk dat dat vrijwel onmogelijk is :N.

ik heb een andere Carspawner als ik een trein spawn dan crasht et spel.

Maar zoals ik al zei goed werk ik download hem denk niet, eerst me internet problemen oplossen :puh:

Bewerkt: door Low-Co
  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Eclipse

6

• tomked

6

• Ghost_Rider

5

• hy luuk

4

• 1 maand later...
Geplaatst:

Als ik SA wil spelen met de N00bmode, dan kan ik maar even voor ongeveer 10 minuten spelen, en daarna crasht het spel. Ik heb nog geen mods toegevoegt. Waaraan kan het probleem liggen?

• 9 maanden later...
Geplaatst:

Egt dit is een SUPERMOD! Alleen 1 raar ding zit erin als b.v. Ryder bij me in de auto wil stappen krijgt ie de deur niet van het slot :duh: Iemand een idee hoe ik het moe oplossen?

Geplaatst:

Het is al gelukt... Alleen als k nu bij de missie ben waar je gaat eten met Smoke Sweet en Ryder loopt ie steeds vast... Hebben meer mensen dat?

• 4 maanden later...
  • 3 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Zeg, jou link op gtaforum.tk was niet lollig, het koste me wel 2minuten om hier uit te geraken

jij bent een echte spam verstuurder :duh:

Als je nog van die pest grapjes hebt, doe dit dan niet op forums, je kan geschorst worden!!!

nog ff *** tegen jou zeggen en al dat pesten is nog niet over. :duh:

Pestkop hier mijn eigen scheld woord alws

kom daar maar eens uit :duh:

grz. Johan :duh:

note aan gtaforum / je vind deze link aan de onderste zwarte balk

(op pagina 1!) duh: het was josie

>>> Door Patrickw: fixed<<<

Bewerkt: door PatrickW
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Als ik op Je kunt deze Mod hier downloaden. en dan Hier wil klikken ga ik naar de strat pagina en ben ik uitgelogt hoe moet dat???

Edit: Laat maar zitten ik heb 't al gevonden :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

downloaden lukt niet als ik op !hier! druk dan gaat die naar indexpagina en moet je inloggen en ben je hem kwijt..

Geplaatst:
downloaden lukt niet als ik op !hier! druk dan gaat die naar indexpagina en moet je inloggen en ben je hem kwijt..

Klopt, dat komt namelijk door de vernieuwing van de site. Je kan hem op dit vinden in de downloadbase. Je kan de N00bmode hier downloaden. Veel plezier ermee!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Bij mij valt het spel uit zodra mijn savegame geladen is. Hebben hier meer mensen last van? Want ik wil best wel met de noobmode spelen maar het kan dus niet.

Groetjes Jim

Oja, de volgende keer the san shooter als je dat van gtaforum krijgt even op enter duwen is ie binnen 10 seconden weg :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...