Wazuup Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Omdat je SCM file niet meer gelijk loopt met je savegame na het installen van deze mod, werkt je savegame niet meer. Je zult dus new game moeten starten. Ik weet dat ergens een 100% savegame met n00bmode is, je moet even zoeken. Reageren
hy luuk Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 maar ik zie de download link niet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 maar ik zie de download link niet Volgens mij is de downloadlink sowieso ook dood, door een vernieuwing van de website en de downloadbase. In ieder geval, de Noobmode V2.0 is gelukkig wel weer te downloaden in de huidige downloadbase. Klik hier om hem te downloaden. Veel plezier ermee! Reageren
hy luuk Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) yee bedankt ik kan niet w8en tot die binnen is ! edit Whoo cool een.......10 Bewerkt: 4 juli 2007 door hy luuk Reageren
hy luuk Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 ik hep nog een vraagje waar kun je de 100% safe game downloaden voor dese mod Reageren
Dynamic Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ik heb de savegame gevonden, Maar.. als je de zoekfunctie had gebruikt had je er ook wel 1 gevonden. Maar hier de link. Veel plezier ermee! Reageren
hy luuk Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 bedankt ! (sorry dat ik de zoek fuctie niet gebruikt hep ik ben niew) Reageren
m.o.d Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 EEY goeie mod ik vond alleen een spelfout: als ik de carflip mod activeer staat er carfilp ... inplaats van carflipmod ... m.o.d P.S. kon geen screen hiervan maken, om een of andere reden lukte dat niet Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 EEYgoeie mod ik vond alleen een spelfout: als ik de carflip mod activeer staat er carfilp ... inplaats van carflipmod ... Ach ja, ty voor 't melde maar je zal d'r niet van doodgaan hè Reageren
timo2 Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 waar kan ik mijn screens openen . (van de mod) :{ Reageren
bramboy Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 hoe kom je in dat menu waar je alles ''on/off'' kan zetter , het ''control panel''? weet iemand dat??/??????>/ Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 hoe kom je in dat menu waar je alles ''on/off'' kan zetter , het ''control panel''?weet iemand dat??/??????>/ Je doet dit door op 'tab' te drukken, dit staat trouwens aangegeven als je New Game begint Reageren
bramboy Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) hoe kom je in dat menu waar je alles ''on/off'' kan zetter , het ''control panel''?weet iemand dat??/??????>/ Je doet dit door op 'tab' te drukken, dit staat trouwens aangegeven als je New Game begint bedankt TNX!!!! wat is mij opgevallen: - op de stratum aan de voorkant staat op het kenteken ecilipce (sorry als ik het fout schtijf) - als je de burger shot en andere restourants in wilt cracht het spel! Bewerkt: 23 september 2007 door bramboy Reageren
kelwin Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 goeie mod ik heb hem ook gedownload allen het is jammer dat je niet de muthership kan spawnen en de leviathan skycrane Reageren
Stan V Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Wow Mooi werk gedaan Ik geef je een Dikke Vette 10 ik heb er geen opmerkingen over alleen jammer dat ik GTASA op de ps2 heb Stan V Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.