tomked Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Tnx! Alleen lach wel wat verstopt... Maarja tnx Reageren
Gtaforums Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Mwha, ik vind heb een 7 hijs wel leuk Reageren
Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Noobmode is voor iedereen handig, bijvoorbeeld als je op je kop licht met je auto kun je hem zo omflippen enzo en je valt blijkbaar nooit meer van je motor af enzo dat zijn allemaal voordelen enzo dus dat lijkt me juist het fijne aan de noobmode dus het is niet alleen voor de ''Noob'' maar voor iedereen maar ik snap wel dat ze het de ''Noobmode'' noemen Maar volgens mij denken mensen dat ze dit niet nodig zullen hebben maar iedereen zal het wel fijn vinden Groeten Tim Reageren
Twister24 Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Alleen car bomb mod werkt niet, en nog een vraagje... hoe zet je die foto's maken uit? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 hoe zet je die foto's maken uit? Goede Vraag, Ik Ben daar zelf ook mee aan het kloten... En wat is er eigenlijk verbeterd? Ik heb deze gedownload maar ik zie Homie Creation Niet! Reageren
m.o.d Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 homie creation is H+Y indrukken de carbomb mod moet je eerst activeren, en in de auto de sneltoets indrukken(ik weet niet welke dat is, het is een tijd geleden dat ik Noobmode gebruikt heb) Reageren
Jorismartens Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Egt dit is een SUPERMOD! Alleen 1 raar ding zit erin als b.v. Ryder bij me in de auto wil stappen krijgt ie de deur niet van het slot Iemand een idee hoe ik het moe oplossen? Dat is omdat je de Infite car&Player mod probleem! Als je die uitzet kunnenze er in! Reageren
Zaahed Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Goeie mod. Als ik sa op de pc heb ga ik de N00bmode gelijk downloaden. Reageren
the_dan Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 ik heb m en die overalsave functie is handig(als i werkt nog eerst eve testen) Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) ik vind hem ook wel VETT! een dikke vette 11! ps. als je onder water je spel opslaat met save anywhere mod en dan load game doet dan leef je zegmaar onderwater, dan kun je onderwater auto rijden, lopen, motorrijden, fietsen en vliegen en dat is wel chill en weetje wat ik ook wel vet vind: dat als je vaart in een boot en de NOS mod activeert dan ga le vliegen met je bootje! , maar wat het jammere is dat ik eraan vind als ik dan weer met me boot wil ''landen'' dan loopt ie vast Bewerkt: 30 januari 2009 door Dutchy3010 Reageren
Timske Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Kan n00bmode in Cleo3 kunnen komen? Ik vind het jammer dat ik mijn oude savegame nu niet meer kan spelen. Want met cleo hoeft dat niet meer. Dat zou heel fijn kunnen zijn, ook voor anderen. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Kan n00bmode in Cleo3 kunnen komen? Ik vind het jammer dat ik mijn oude savegame nu niet meer kan spelen. Want met cleo hoeft dat niet meer. Dat zou heel fijn kunnen zijn, ook voor anderen. Die bestaat al. Namelijk de BC7 mod. Deze mod is niet alleen in CLEO3, maar het heeft ook nog eens meer functies dan n00bmode! Bovendien kan je dit samen met andere .scm mods gebruiken en zelfs met TC's. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Kan n00bmode in Cleo3 kunnen komen? Ik vind het jammer dat ik mijn oude savegame nu niet meer kan spelen. Want met cleo hoeft dat niet meer. Dat zou heel fijn kunnen zijn, ook voor anderen. Die bestaat al. Namelijk de BC7 mod. Deze mod is niet alleen in CLEO3, maar het heeft ook nog eens meer functies dan n00bmode! Bovendien kan je dit samen met andere .scm mods gebruiken en zelfs met TC's. Zeg dat laatste maar niet te hard. Als TC's actors anders genoemd hebben, bijvoorbeeld de hoofdrolspeler en/of special actors, dan is er een goede mogelijkheid dat de BC7-mod daarop crasht. Zo zijn er nog wel meer dingen. Dit merken wij bij DYOM heel goed. Die kan je niet gebruiken bij een TC (zonder scm, dus alleen het landschap), omdat daar bepaalde dingen andere namen hebben: objecten, actors, etcetera. Reageren
Crypteq Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Dit merken wij bij DYOM heel goed. Die kan je niet gebruiken bij een TC (zonder scm, dus alleen het landschap), omdat daar bepaalde dingen andere namen hebben: objecten, actors, etcetera. Klopt, maar meestal werkt het gelukkig wel... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.