the master gamer Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 een vraag, kan je met een trein van spoor verwisselen. ?? want ik wou in SF met de trein naar die imports en exports rijden maar dat lukte niet. volgens mij kan het niet, maar ik wou het ff zeker weten ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kreeg geen antwoord Reageren
Jowx Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) een vraag, kan je met een trein van spoor verwisselen. ?? want ik wou in SF met de trein naar die imports en exports rijden maar dat lukte niet.volgens mij kan het niet, maar ik wou het ff zeker weten ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kreeg geen antwoord Hey, Dat kan inderdaad helaas niet. jowx Bewerkt: 14 september 2005 door jowx Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) nee dit kan volgens mij niet EDIT: Jowx was me net voor Bewerkt: 14 september 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Helaas kan het niet maar misschien kan het later in de volgende GTA. Maar dat merken we vanzelf wel. Reageren
Goliat Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 nee t kan niet!! maar dat is ook niet egt boeiend!! Reageren
Krid Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Het is wel jmmr maarja, ik wou net een topic hierover maken, tot ik dit vond. :'D Reageren
ronald_kazimier Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Is er al een MTA voor SA ik zie altijd wel van die dingen maar nergens staat SA bij Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Dat hoort hier niet echt. Gebruik de Zoekfunctie, omdat er al reeds topics zijn over gemaakt. Reageren
Crifox Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Ik zou het wel wijs vinden want dan kan je echt helemaal zelf bepalen waar je heengaat met je trein. Dat zou wel cool zijn, ik denk eigenlijk niet dat het te modden valt miss dus iets voor gta next. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Dit valt zeker niet te modden nee, of je moet wel heel erg proffesioneel zijn, en dan nog met heel veen moeite.... Maar The Master Gamer heeft zijn antwoord, dus kunnen we dit Topic laten rusten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.