DaddyPimp Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) Wat vinden jullie van Najib Amhali? Voor de gene die het niet weten.. Hij is cabaretier (ofzo iets), In zijn shows, doet hij altijd BeatBoxen, en dat maakt hem wel speciaal vind ik... In dit filmpje (Hieronder) maakt hij ook geluiden.. Hij heeft een (onzichtbare) mixtafel... en dan gaat hij plaatjes draaien enzo.. ikzelf vind het een héél leuk filmpje.. Zet hieronder wat jullie ervan vinden! Najib Amhali - DJ (Klik rechts in het scherm op DJ) Bewerkt: 14 september 2005 door DaddyPimp Reageren
Damos Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ik vind hem wel leuk en grappig Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 wel grappig niet geweldig Reageren
.Levi. Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Geweldig vind ik het. Ik vind het de beste cabaretier. Echt ik lach altijd wel om zijn grappen en geluiden. Ik kan er uren naar kijken prachtig gewoon. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Ik vind die gozer wel lachen, heb al een paar keer een show van hem gezien op tv. Reageren
Windblower Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 De beste man is magistraal!! Net als Hans Teeuwen en Bert Visscher, die gozers zijn echt top! Reageren
-Richard- Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Hij is erg grappig, ik kijk er graag naar. Ook geweldig hoe hij al die geluidjes doet. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 ow die vent is zo grappig, ik kijk er af en toe ook weleens naar Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Najib is inderdaad kick. Tenminste ze grappen. Ze beatbox is aan de matige kant vind ik. (kan ook liggen dat ik het zelf doe). Maar op zich is tie lollig. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Ik vind hem ook wel vet :'D Dat filmpje van die DJ kan ik wel 30 keer achter elkaar kijken Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Najib Amhali vind ik best wel goed ja. Ik vind hem niet de beste, maar ik kan altijd wel flink om hem lachen . Reageren
dudedude Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 ik vind hem ook een van de grappigste cabaratiers in shouf shouf habibi is ie ook wel grappig Reageren
P-Jamma Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Najib Amhali is zeker wel grappig, zijn shows zijn egt zeker wel om te lachen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.