s.e.v.a.n. Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Hoi op de zoekfunctie vond ik niks dan maar zo Zijn er nog meer gang area's die je kan veroveren van da Ballas, Vagos en die andere gangs of kan je alleen gebieden overnemen in LS Reageren
Gunslinger Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) Hoi op de zoekfunctie vond ik niks dan maar zoZijn er nog meer gang area's die je kan veroveren van da Ballas, Vagos en die andere gangs of kan je alleen gebieden overnemen in LS Nee dat is alles, op een stukje in het hoekje links boven in de map na. Als je goed kijkt zie je dat daar een gebiedje geel is. Daar bij dat dorpje bij de Gant Bridge, naast het Dessert. Wel kun je 20 minuten naar rechts boven vliegen, dan is heel San Andreas van de Ballas (in ieder geval van een gang, dacht de Ballas). Dat is een bug. Voor meer info: zie de post van Giorgo hier onder. Die heeft dit beter uitgelegd. EDIT: Rechts onder moest rechts boven zijn. Fixed. Bewerkt: 16 september 2005 door Gunslinger Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) Ja vlieg 20 minuten in de rechts onderhoek met vliegtuig of boot pleeg zelfmoord of verdrink en als je op je map kijkt heb je meer gebieden bij.Hier is nochtans een topic over hoor. Gunslinger je bent snel. 3 sec Bewerkt: 14 september 2005 door Giorgo Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ik heb het geprobeerd het werkte! Bedankt Reageren
Krid Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Dta moet ik ok eens proberen. Reageren
Fireman Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Er schijnen ook nog andere territory's te komen bij met andere clans... (Kan ik hier een link naar forums.com zetten?) Reageren
Svenie Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Ik heb het geprobeerd het werkte! Bedankt meen je dat ? Reageren
NickDrake Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 (bewerkt) Pak een vliegtuig (ik nam de Shamal) en vlieg naar het puntje rechtsbovenin de map (rechtsboven LV) Ja vlieg 20 minuten in de rechts onderhoekhet is rechtsboven dit is fout he giorgio en gunslinger Bewerkt: 15 september 2005 door pokearno Reageren
P-Jamma Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Het is inderdaad Rechtsboven Maar misschien is het ook wel rechtsonder? Dat zou ik zo niet weten... Reageren
Giorgo Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Ik bedoel in San Fierro vanonder in de hoek bij de mt. Chilliad. Reageren
Svenie Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 ik dacht steeds naar boven int noordenvan las venturas airport Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 O bij mij lukt het aan elke kant merk ik opeens Reageren
P-Jamma Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Oh dan kan het dus vanuit elke richting Heb een tijdje geleden op het Forum gelezen dat het perse rechtsboven moest zijn, maar dat maakt dus helemaal niet uit Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Tja maar dat is bij mij zo bij mijn vriend die heeft het ook geprobeerd maar bij hem lukte het niet Reageren
P-Jamma Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Tja maar dat is bij mij zo bij mijn vriend die heeft het ook geprobeerd maar bij hem lukte het niet Ah, en jij hebt het ook geprobeerd en het lukte wel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.